Ο Γκαγκάτσης δεν έθεσε θέμα Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι


Αναβλήθηκε από την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ η απόφαση να σφυρίζουν Ελληνες διαιτητές στα ντέρμπι με ξένους στο VAR στα ντέρμπι της Super League. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης δεν έθεσε το θέμα και λέγεται ότι θα το κάνει σε έναν μήνα. 

Το μόνο που ανέφερε ο Μάκης Γκαγκάτσης για αυτό το θέμα είναι ότι «δεν μειώθηκε η τοξικότητα με τη χρήση των ξένων διαιτητών, ωστόσο αυτό είναι κάτι που θα δούμε και δεν θα αποφασίσουμε τώρα».

Τα νεότερα τον επόμενο μήνα, όμως δύσκολα θα περάσει.

Αντιγράφουμε από το sportal.gr τις τοποθετήσεις για το θέμα αυτό:

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς, υποστήριξε ότι οι ξένοι διαιτητές δεν υπόκεινται σε ουσιαστικό έλεγχο, τονίζοντας πως έρχονται, διευθύνουν έναν αγώνα και αποχωρούν χωρίς να λογοδοτούν για τυχόν λάθη τους. «Οι ξένοι διαιτητές έρχονται και φεύγουν. Μπορεί να κάνουν λάθη και μένουν πάντα ατιμώρητοι, δεν τους ελέγχει κανείς. Σφυρίζουν ανάλογα με το πώς θα ξυπνήσουν το πρωί». ανέφερε.

Ο εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού, Λεωνίδας Μπουτσικάρης, ζήτησε παράλληλα να υπάρξει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και ξεκάθαρο πλάνο για το πώς θα εφαρμοστεί η ενδεχόμενη επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι.

Αντίθετα, οι εκπρόσωποι της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ δεν πήραν θέση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης. Ο Μάκης Γκαγκάτσης τους ζήτησε να μεταφέρουν το θέμα στις διοικήσεις και στους ιδιοκτήτες των ΠΑΕ, ώστε να τοποθετηθούν στην επόμενη συνεδρίαση.

Μέχρι τότε, ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, θα έχει ετοιμάσει και παρουσιάσει αναλυτική εισήγηση για τον τρόπο εφαρμογής του νέου μοντέλου, πάνω στην οποία θα βασιστεί η τελική απόφαση της Επιτροπής.


Σχόλια