-Πέτυχαν τον σκοπό τους που είναι η παραμονή τους, έβγαλαν και τους πίνακες (τρομάρα τους) αλλά χάνουν στις λεπτομέρειες που δείχνουν σκανδαλώδη προχειρότητα.
-Τόσο πολύ κουράστηκαν για να μείνουν και για τα βγάλουν τους
πίνακες;
-Ενώ οι διαιτητές ψήνονται και περιμένουν τις ερωτήσεις με τις
πολλαπλές απαντήσεις για τις γραπτές εξετάσεις των σεμιναρίων του Αυγούστου.
-Επίσης, δεν ξέρουν αν θα γράψουν στα αγγλικά ή στα
ελληνικά.
-Δεν ξέρουν αν θα τρέξουν το sds test με
αντίστροφη μέτρηση.
-Σκανδαλώδης η προχειρότητα της ΚΕΔ. Δεν υπολογίζει τους διαιτητές!
-Μην ενοχλείτε, είναι σε διακοπές!

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου