ΕΠΣ Πειραιά: Ονόμασε το Κύπελλο «Ειρήνη Μαρινάκη»


Η ανακοίνωση της ΕΠΣ Πειραιά:

Κύπελλο ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ  

Κατόπιν πρότασης του προέδρου κ. Ι. Σπάθα κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Ε.Ε. και  ομόφωνης αποδοχής των μελών της Ε.Ε., το Κύπελλο  της προσεχούς περιόδου 2026-2027, θα ονομασθεί  ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ « ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ», στη μνήμη της φιλανθρώπου μητέρας του Προέδρου του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη.

Σχόλια