Η ανακοίνωση της ΕΠΣ Πειραιά:
Κύπελλο ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ
Κατόπιν πρότασης του προέδρου κ. Ι. Σπάθα κατά τη χθεσινή
συνεδρίαση της Ε.Ε. και ομόφωνης
αποδοχής των μελών της Ε.Ε., το Κύπελλο
της προσεχούς περιόδου 2026-2027, θα ονομασθεί ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ « ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ», στη
μνήμη της φιλανθρώπου μητέρας του Προέδρου του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου