Αποφάσεις-βόμβα από την ΕΔΠΕ/ΟΔΠΕ που συνεδρίασε σήμερα (28/6). Σύμφωνα με πληροφορίες η ομοσπονδία διαιτητών αποφάσισε να καταγγείλει την ΕΠΟ στην ΓΓΑ επειδή υπάρχουν ΕΠΣ που δεν χορηγούν τις απαιτούμενες βεβαιώσεις στους συνδέσμους ώστε να εγγραφούν στο e-kouros και για τον ίδιο λόγο να στραφεί δικαστικά κατά της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου. Όμως, γιατί να φταίει η ΕΠΟ και όχι οι σύνδεσμοι;
Δεν είναι το μόνο δικαστήριο της ΕΔΠΕ/ΟΔΠΕ κατά της ΕΠΟ. Πρόσφατα εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα για τα ποσοστά των διαιτητών που η ομοσπονδία διαιτητών υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να τα παρακρατούν οι ΕΠΣ, ενώ εκκρεμεί απόφαση και για το δικαστήριο σχετικά με τη μη εγγραφή της ΕΔΠΕ/ΟΔΠΕ στα μητρώα της ΕΠΟ.
Εν αναμονή των εξελίξεων.
Λόγω ασθένειας από το ΔΣ της ΕΔΠΕ/ΟΔΠΕ απουσίασε ο ταμίας της Μιχάλης Γαρεφαλλάκης.
.jpg)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου