Πανικός με τα Πόθεν Έσχες των διαιτητών – Πάνω από 50 έχουν πρόβλημα!


-Πήρε φόρα η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού και επιβάλλει πρόστιμα λόγω μη κοινοποίησης των Πόθεν Έσχες από την πλευρά των διαιτητών.

-Η ΕΠΟ είχε ενημερώσει τους ρέφερι ότι έπρεπε να τα κοινοποιήσουν, όμως δεν το έκαναν και πάνω από 50 ρέφερι, βοηθοί και παρατηρητές έχουν πρόβλημα…

 

Σχόλια