Λανουά και Γκαγκάτσης θέλουν να βγάλουν τα ντέρμπι με 4-5 (Έλληνες) διαιτητές
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Πριν ένα χρόνο ο Λανουά δήλωνε ότι Έλληνες διαιτητές σε
ντέρμπι θα δούμε σε 4-5 χρόνια, όμως εισηγείται Έλληνες στο χορτάρι με ξένους VAR για την επόμενη σεζόν και
θα συζητηθεί την Πέμπτη 25/6!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου