«Ο Διαμαντόπουλος μου είπε ότι έχασε τη φάση, το ύποπτο είναι πως είναι στην ίδια ευθεία ο επόπτης»


-Το… καρφί του Ελευθερόπουλου είναι για τον Ψάρρη (Ζακύνθου)

«Το πιο δύσκολο να διαχειριστείς είναι το εξωαγωνιστικό και το χρίσμα που δίνεται»

ΠΗΓΗ: https://magnesianews.gr/athlitismos/to-pio-dyskolo-na-diacheiristeis-einai-to-exoagonistiko-kai-to-chrisma-poy-dinetai.html

 

Δεν μάσησε τα λόγια του ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα με τον Λεβαδειακό και εμμέσως πλην σαφώς είπε ότι στον χθεσινό αντίπαλο της ομάδας του έχει δοθεί το χρίσμα για την άνοδο και πως το πιο δύσκολο πράγμα που έχει να διαχειριστεί η Νίκη είναι το εξωαγωνιστικό.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του (απόδοση: magnesiasports): «Εν τέλει το πιο δύσκολο κομμάτι σήμερα (σ.σ. χθες), για να διαχειριστούμε, δεν ήταν οι απουσίες του Τζιώρα, του Μοράρ και του Μιράντα, αλλά όπως φαίνεται, τα πιο δύσκολα κομμάτια που έχουμε ν διαχειριστούμε, θα είναι εξωαγωνιστικά, παρά αγωνιστικά.

Στη φάση του Στίκα ο επιτιθέμενος έχει πάρει καθαρά το πόδι του. Δεν είναι ένα απλό κόρνερ που κέρδισε ο Λεβαδειακός, γιατί είναι γκολ. Μέσα στη μεγάλη περιοχή ο επιθετικός παίρνει το πόδι του στόπερ καθαρά.

Εγώ να δεχτώ αυτό που είπε ο διαιτητής στο τέλος, ότι έχασε τη φάση. Εγώ δεν θα πω για το αν είναι χέρι ή όχι, γιατί έχει πολύ κόσμο και είμαι στον πάγκο και δεν μπορώ να το δω, αλλά το φάουλ στον Στίκα είναι πεντακάθαρο. Του παίρνει το πόδι. Και μου λέει «την έχασα τη φάση».

Εγώ να δεχτώ ακόμη και αυτό, αλλά το ύποπτο είναι πως είναι στην ίδια ευθεία ο επόπτης. Είναι στην ίδια ευθεία ο τέταρτος. Εχουμε καθαρή γωνία όλοι και το βλέπουμε όλοι από τον πάγκο πεντακάθαρα.

Σχόλια