Πως ο Μπένετ επιβεβαίωσε την… αρρώστια – Εβγαλε στη σέντρα τον Μπαλτάκο


Μπούμερανγκ για τον Μπαλτάκο είναι οι δυο επιστολές παραίτησης του Μπένετ. Υπενθυμίζουμε ότι ο πρόεδρος της ΕΠΟ τον επέλεξε για την προεδρία της ΚΕΔ, επειδή η ΑΕΚ αντιδρούσε και δεν ήθελε την παραμονή του Κλάτενμπεργκ, ενώ τον είχε στηρίζει η πλειοψηφία των ομάδων της Super League. Επρόκειτο για πραξικόπημα Μπαλτάκου.

Παρόλα αυτά και στις δυο επιστολές παραίτησης (στους διαιτητές και στον ίδιο τον πρόεδρο της ΕΠΟ, το Σάββατο 23/9) ο Στιβ Μπένετ κατακεραύνωσε τον Μπαλτάκο. «Σε όλη μου την καριέρα, λειτούργησα με ακεραιότητα, ειλικρίνεια. Δυστυχώς, η ΕΠΟ δεν θέλει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο», είναι τα… καρφιά του «τελειωμένου» αρχιδιαιτητή.

Αναλυτικά το κείμενο της παραίτησής του που έστειλε στους διαιτητές:

«Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

Με μεγάλη μου λύπη σας ενημερώνω για την απόφασή μου να παραιτηθώ από επικεφαλής της ΚΕΔ, με ισχύ από σήμερα, 23.9.2023.

Δεν είχα άλλη επιλογή, μετά από την σκόπιμη παρέμβαση του προέδρου της ΕΠΟ για να αλλάξει τους Έλληνες διαιτητές που είχα ορίσει στο Παναθηναϊκός-ΑΕΚ. Ο πρόεδρος πήγε στην UEFA για να βρει μια ξένη ομάδα διαιτητών και μετά περίμενε να το ανακοινώσω εγώ σαν απόφαση της ΚΕΔ.

Σε όλη μου την καριέρα, λειτούργησα με ακεραιότητα, ειλικρίνεια, αλλά κυρίως μέσα από το πλαίσιο των κανονισμών διαιτησίας της UEFA και της FIFA. Δυστυχώς, η ΕΠΟ δεν φαίνεται να θέλει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη στήριξη και τη φιλία σας, κατά τη θητεία μου εδώ. Θα μου λείψετε όλοι πολύ, αλλά ελπίζω να συνεχίσετε να πιέζετε τους εαυτούς σας ακόμα περισσότερο, για να γίνετε καλύτεροι.

Να προσέχετε και καλή τύχη – Ήταν ευχαρίστησή μου που δούλεψα μαζί σας».

Ακολούθησε η ανακοίνωση της ΕΠΟ:

«Με επιστολή που απέστειλε σήμερα το πρωί ο κ. Στιβ Μπένετ στον πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Παναγιώτη Μπαλτάκο, υπέβαλλε την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ. Κατόπιν τούτου ο πρόεδρος της ΕΠΟ έκανε την ακόλουθη δήλωση.

«Η άρνηση του κ. Μπένετ να αλλάξει τον ορισμό του Έλληνα διαιτητή στο αγώνα Παναθηναϊκού-ΑΕΚ και συνακόλουθα η παραίτησή του, αποτελούν δική του προσωπική επιλογή. Λυπάμαι που υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ την παραίτησή του και να ζητήσω από την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου την ερχόμενη Τετάρτη να ορίσει νέο αρχιδιαιτητή».

Με δεύτερη ανακοίνωση ενημέρωσαν ότι θα ορίζει ο Μάνταλος:

«Σχετικά με τον ορισμό διαιτητή του αγώνα της ερχόμενης Δευτέρας Παναθηναϊκός-ΑΕΚ, λόγω της παραίτησης του προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ κ. Μπένετ, ο ορισμός αυτός, σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό διαιτησίας (άρθρο 4) θα γίνει από τον αναπληρωτή πρόεδρο κ. Σταύρο Μάνταλο».

Αν ο Μπένετ ήταν ακόμη πρόεδρος της ΚΕΔ θα γινόταν «αθλητικός σεισμός» με αυτά που γράφει στην επιστολή παραίτησής του, διαφορετική από αυτή που έστειλε στους διαιτητές, και απευθύνεται στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Τάκη Μπαλτάκο. Ο Αγγλος, τέως αρχιδιαιτητής, τον βγάζει στη σέντρα και τον κατηγορεί για «σκόπιμη παρέμβαση», «πίεση» και «υποστήριξη στους συλλόγους».

Ακόμη, τον κατηγορεί και για αδιαφορία στο δήθεν έργο της ΚΕΔ, αποφεύγοντας την αυτοκριτική με δεδομένο ότι ο Μπένετ αφήνει «καμένη γη» στη διαιτησία, αφήνει …αμανάτι στον διάδοχό του και τον αναπληρωτή πρόεδρο Σταύρο Μάνταλο που κατηγορείται από τον Ολυμπιακό ότι εμπλεκόταν στους ορισμούς, τους οποίους, προσωρινά, έχει αναλάβει (και επίσημα).

Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του Μπένετ στον πρόεδρο της ΕΠΟ Τάκη Μπαλτάκο:

«Κύριε πρόεδρε,

Δυστυχώς, λόγω ορισμένων πρόσφατων γεγονότων και ιδιαίτερα με τη σκόπιμη παρέμβαση για αλλαγή των ορισμών της 5ης αγωνιστικής, δεν μου αφήνετε άλλη επιλογή παρά να παραιτηθώ από τη θέση μου ως Επικεφαλής Διαιτησίας και Προέδρου της ΚΕΔ.

Πάντα εκτελούσα τα καθήκοντά μου με ακεραιότητα και εργαζόμουν με επαγγελματικό τρόπο, αλλά το πιο σημαντικό, στο πλαίσιο των κανονισμών διαιτησίας της FIFA και της UEFA. Δυστυχώς, με την πάροδο του χρόνου είναι προφανές ότι η ΕΠΟ δεν επιθυμεί να ακολουθήσει τον ίδιο τρόπο.

Η πίεση προς εμένα να γνωστοποιήσω τα ονόματα των ξένων διαιτητών στον αγώνα Παναθηναϊκός – ΑΕΚ είναι, κατά τη γνώμη μου, εντελώς απαράδεκτη δεδομένου ότι ήσασταν αυτός που αποφάσισε να αλλάξει τους αρχικούς διορισμένους Έλληνες διαιτητές από αυτόν τον αγώνα, αφού προσεγγίσατε την UEFA για ξένους αξιωματούχους.

Θα ήθελα επίσης να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την έλλειψη υποστήριξής σας στην Επιτροπή Διαιτησίας κατά τη διάρκεια της θητείας μου. Δεν θυμάμαι καμία αλληλογραφία, τηλεφωνήματα, επισκέψεις στα γραφεία του κέντρου VAR (παρά τις προφορικές προσκλήσεις) ή οποιαδήποτε αναγνώριση σχετικά με τη δουλειά που κάναμε όλοι και όλες τις επιτυχίες που πετύχαμε σε αυτό το διάστημα που ήταν πολλές.

Τέλος, ήταν χαρά μου να έχουμε και να συνεργαστώ με μια πλήρως αφοσιωμένη επιτροπή. Είναι καταπληκτικοί και εργάστηκαν ακούραστα για να βελτιώσουν όλους τους διαιτητές. Δούλεψαν πολύ ακόμα και τις νύχτες, όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν, για να εξασφαλίσουν ότι οι διαιτητές θα υποστηρίζονταν σε κάθε βήμα.

Σας προτρέπω να τα κρατήσετε όλα και να συνεχίσετε το πολύτιμο έργο που πετύχαμε, διαφορετικά όλα θα χαθούν.

Ελπίζω όταν φύγω να προσφέρετε παρόμοια υποστήριξη στους διαιτητές με τον ίδιο τρόπο που υποστηρίζετε τους συλλόγους».

 

Σχόλια