Επιστολή παραίτησης του Γρατσάνη μετά την παραμονή του Κλάτενμπεργκ


Αρχικά, συγκεκριμένα από τον περασμένο Νοέμβριο, ο διαιτητής Βαγγέλης Γρατσάνης (Τρικάλων) έβαλε κώλυμα επειδή ο Κλάτενμπεργκ δεν τον χρησιμοποιούσε στα ματς της Σούπερ Λίγκας. Όμως, με αφορμή την παραμονή του Άγγλου αποφάσισε να κρεμάσει οριστικά τη σφυρίχτρα του.

Αναλυτικά:

«Μετά και τις επερχόμενες εξελίξεις και με τη διαφαινόμενη παραμονή του Άγγλου αρχιδιαιτητή πήρα την απόφαση μετά από 25 χρόνια ενεργού δράσης να παραιτηθώ από τη θέση την οποία μέχρι πρότινος κατείχα ως διαιτητής Super league.

Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι γνωστοί και έχουν αναλυθεί αρκετά από τη στιγμή που είχα δηλώσει ότι δεν θα συνεχίσω να παρέχω τις υπηρεσίες μου από το Νοέμβριο του 2021. Ελπίζω ότι η όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη διαιτησία τα τελευταία χρόνια και που εντάθηκε τα προηγούμενα δύο με την πλήρη απαξίωση του Έλληνα διαιτητή  από τον Ξένο αρχιδιαιτητή και την ομάδα του θα βελτιωθεί τη νέα χρονιά.

Ο δικός μου κύκλος στον εν ενεργεία χώρο κλείνει κάπως πρόωρα και όχι με τόσο ευχάριστο τρόπο, αλλά ένας άλλο χώρος ανοίγει. Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσω να είμαι κοντά στο χώρο από τη θέση του μη εν ενεργεία και θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Θέλω να πιστεύω ότι η αντίδραση που έδειξα και ο λόγος μου δεν θα δημιουργήσει προσκόμματα στο νέο μου ξεκίνημα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που γνώρισα μέσα από το ποδόσφαιρο, από την αρχή μου, στους ερασιτέχνες παράγοντες  και ποδοσφαιριστές μέχρι το τέλος, στους επαγγελματίες παράγοντες και ποδοσφαιριστές. Τα όποια μου λάθη θέλω να ξέρετε ότι ήταν ανθρώπινα και μόνο δικά μου. Ευχαριστώ για τη συνεργασία που είχαμε.

Για το τέλος άφησα τις ευχαριστίες προς τους φίλους που απέκτησα στο χώρο. Σε αυτούς συγκαταλέγεται και η Ένωση μου με τον πρόεδρό της, Θανάση Μπουτζιώλη. Ξεχωριστά ευχαριστώ και στους ανθρώπους που βρέθηκαν στην πορεία μου και με έκαναν καλύτερο πρώτα ως άνθρωπο και μετά ως διαιτητή, πολλοί από αυτούς αν και με θεσμικούς ρόλους στάθηκαν πολύ ανθρώπινα δίπλα μου σε διάφορα προβλήματα που είχα να αντιμετωπίσω στην πορεία μου. Δημήτρη, Μιχάλη, Θανάση, Σπύρο, Σταύρο, Γιάννη, Χρήστο, Φραγκίσκο, Χουάν, Γιώργο, Σωτήρη σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που με κάνατε καταρχήν καλύτερο άνθρωπο. Και που με στηρίξατε ο κάθε ένας με τον τρόπο του να συνεχίσω να αγωνίζομαι με αξιοπρέπεια και ήθος. Ελπίζω να ανταπέδωσα έστω και στο ελάχιστο την εμπιστοσύνη σας. Έχετε ούτως ή άλλως ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου… Είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνετε ο κάθε ένας ξεχωριστά σε ποιους αναφέρομαι. Εννοείται πως είναι και πολλοί ακόμη άνθρωποι και συγγνώμη εκ των προτέρων αν ξέχασα κάποιον.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την πολύ μεγάλη αντοχή που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και με στήριξε στη μεγάλη μου προσπάθεια. Ειδικότερα τη γυναίκα μου και την κόρη μου που ήταν οι στυλοβάτες μου (στην τελευταία χρωστάω και μια φωτογραφία από ένα γήπεδο Α εθνικής που της είχα υποσχεθεί όταν αποφάσισα να συνεχίσω μετά τον υποβιβασμό μου….)

Καλή Αντάμωση,

Βαγγέλης Γρατσάνης

Διαιτητής SUPERLEAGUE»

Σχόλια