Ο Κούγιας θα καταγγείλει Βόλο και Ξάνθη στην ΕΕΑ


Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του Αλέξη Κούγια:

«Είναι αλήθεια ότι λόγω της παθολογικής αγάπης για το ποδόσφαιρο αναγκάζομαι να συνυπάρχω με υποκείμενα και κακοποιούς.

Μετά το χθεσινό επεισόδιο και την άνανδρη επίθεση από πίσω του Μπέου όπως αποδεικνύεται από τις κάμερες ασφαλείας, θέλω να δηλώσω για άλλη μία φορά ότι κανείς, ότι και να κάνει, δεν μπορεί να μου κλείσει το στόμα και να αναδεικνύω ότι βρώμικο υπάρχει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν φοβάμαι κανένα και τίποτα γιατί είμαι ο Αλέξης Κούγιας με ότι σημαίνει αυτό στην Ελληνική κοινωνία και στην Ελληνική Δικαιοσύνη.

Σε ότι έχω καταγγείλει έχω δικαιωθεί.

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Ξάνθη με τον μεγάλο κακοποιό, απατεώνα Bill Papas και τον συνεργάτη του Γιαμουρίδη που χρησιμοποίησαν την Ξάνθη για να ξεπλύνουν 15.000.000$ δολάρια από τα κλεμμένα από τις τράπεζες με δικαιώνει απόλυτα και λυπάμαι που κανείς δεν το αναδεικνύει.

Η ΑΕΛ και εγώ προσωπικά θα κάνουμε καταγγελία στην Επιτροπή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και στον αρμόδιο Εισαγγελέα και στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού για την νέα μεταβίβαση των μετοχών που όπως και η παλιά δεν εγκρίθηκε από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Θα έρθω σε επαφή με τις αρμόδιες αρχές της Αυστραλίας για να συνεργαστούμε νομικά.

Τις ίδιες ενέργειες θα κάνω και για την Πύδνα Κίτρους ΝΠΣ Βόλος, γιατί δεν μπορεί ένας άνθρωπος με μισθό μόνο του Δημάρχου που δεν ξεπερνάει τα 2.000€, μα έχει χρηματοδοτήσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια μία ΠΑΕ που δεν ξεπερνάει τους 50 οπαδούς και χωρίς έσοδα από την Γ’ Εθνική στην Super League 1.

Ο ίδιος δήλωσε στις δίκες για την διατροφή του 13χρονου γιού του, ότι είναι ανεπάγγελτος εδώ και χρόνια και όλα του τα έσοδα είναι ο μισθός του Δημάρχου.

Καταγγελία θα γίνει και για το μετοχολόγιο της Πύδνα Κίτρους ΝΠΣ Βόλος, αφού είναι φανερό ότι αυτοί που εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες δεν έχουν ιδέα και δεν πηγαίνουν καν στο γήπεδο και μοναδικός ιδιοκτήτης είναι ο Αχιλλέας Μπέος και αυτό έχει αποκρυφτεί από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Να υπενθυμίσω σε όλους ότι για να μην έχουν αγωνία, ότι εγώ πληρώνω για τα εισοδήματα μου στην Εφορία 52.000€ τον μήνα και ότι η ίδια η Εφορία υπολόγισε τα εισοδήματα μου την περίοδο 2001-2010 σε 19.000.000€ και τα επόμενα χρόνια μέχρι σήμερα σε 500.000€ τον χρόνο».

***Η φωτογραφία είναι από το σάιτ της ΑΕΛ.

Σχόλια