Φοβερά πράγματα: Πρόεδρος ΕΠΣ ανέλαβε πόστο στον ΠΑΟΚ!

-Ο ΠΑΟΚ τον ήθελε αναπληρωτή πρόεδρο της ΕΠΟ αλλά τον έκοψε ο Μελισσανίδης!


Συνεργασία με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ θα έχει ο Βασίλης Χατζηαποστόλου 

ΠΗΓΗ: www.metrosport.gr

Ο πρώην αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ θα είναι συνεργάτης της ασπρόμαυρης ΠΑΕ αλλά όχι σε διοικητικό πόστο.

Ο κ. Χατζηαποστόλου θα κάνει επαφές για οτιδήποτε αφορά στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Βόρεια Ελλάδα, θα είναι δηλαδή συντονιστής δικτύου συνεργατών των ασπρόμαυρων στη Βόρεια Ελλάδα.


Για τα νέα του καθήκοντα ο πρόεδρος της ΕΠΣ Κιλκίς και πρώην αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ, Βασίλης Χατζηαποστόλου δήλωσε: Πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο μας και τα πρόσωπα που εισηγήθηκαν το πρόσωπο μου. Ο κ. Σαββίδης έδειξε αρχικά την προθυμία του να συμμετάσχω στο διοικητικό συμβούλιο αλλά στην πορεία άλλαξε ο ρόλος μου. Έμενα με τιμά αυτό και μπορώ να συνεισφέρω στο επικοινωνιακό κομμάτι. Από εκεί και πέρα θα προσπαθήσω να βγάλω ασπροπρόσωπο τον Πόντιο πρόεδρο μας. Θα βοηθήσω στα παιδιά τα οποία κάνουν μεγάλη προσπάθεια και ας αδικούνται πολλές φορές».

Για τις αρμοδιότητες του: «Σε διοικητικές ιδέες δεν θα έχω κάποια ουσιαστικά αρμοδιότητα. Κάποια στιγμή θα συζητήσουμε και τις δικές μου απόψεις. Στον τρόπο διοίκησης όλα αυτά τα χρόνια είχα την τακτική το να ακούω. Ο ρόλος μου στην ΠΑΕ θα είναι ενεργός».


Σχόλια