Το είπε χωρίς να ντρέπεται: Ο Κλάτενμπεργκ δέχθηκε από σεβασμό τους πίνακες-σκάνδαλο! – Απορία: Για να δεχθεί την... κομπανία του Περέιρα έκανε και υποκλίσεις;

Αυτός ο Κλάτενμπεργκ δεν μας περνάει για ιθαγενείς. Νομίζει ότι είμαστε άνθρωποι των σπηλαίων! Στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στον εαυτό του είπε ότι δέχθηκε από σεβασμό τους πίνακες-σκάνδαλο του Περέιρα, αν και δεν υπάρχει προηγούμενο η επόμενη ΚΕΔ να δεχθεί τις επιλογές των αποτυχημένων, αυτών που αποχώρησαν. Αν δέχθηκε από σεβασμό τους πίνακες-σκάνδαλο για να δεχθεί τους πρώην συνεργάτες (Κουκουλάκη, Τριτσώνη, Καλύβα κτλ) έκανε και υποκλίσεις;

Αναλυτικά:

Γιατί δεχθήκατε να αναλάβετε πρόεδρος της ΚΕΔ με έτοιμους πίνακες:

"Δέχθηκα αυτή τη θέση με μεγάλη μου χαρά αλλά και τιμή αλλά και περηφάνεια. Δέχομαι βέβαια επιθέσεις καθημερινά και μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά είναι μέρος της δουλειάς μου. Θέλω να μεταφέρω τη μακρά μου εμπειρία και να κάνω τη διαφορά στην Ελλάδα, βοηθώντας τους Έλληνες ρέφερι, να τους κάνω καλύτερους. Να είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο καλύτερο και καθαρό".

Ενώ για τους τους πίνακες διαιτησίας:

"Όπως εξήγησα και νωρίτερα είμαι σαν ένας προπονητής ποδοσφαίρου. Ήρθα τον Αύγουστο. Ούτε η τυπική παράδοση - παραλαβή με την προηγούμενη ΚΕΔ επειδή έγιναν όλα τελευταία στιγμή. Είχε ήδη ληφθεί η απόφαση για τους πίνακες από την προηγούμενη ΚΕΔ και έπρεπε να τη σεβαστώ και ας μην συμφωνούσα με όλα. Βήμα βήμα θέλω να τα αλλάξω όπως τα έχω στο μυαλό μου.

Σας ζητάω χρόνο λοιπόν και ότι αφορά σε θέματα διαιτητών για τη Super League 1 και 2 αποφασίζουμε εμείς, τα ξένα στελέχη της ΚΕΔ και κανείς άλλος. Για τα υπόλοιπα αποφασίζουν τα ελληνικά μέλη τη Football League, τα πρωταθλήματα Νέων, το γυναικείο ποδόσφαιρο. Οι σύμβουλοι που έχω είναι και παρατηρητές UEFA και έχουν εμπειρία και θέλω να τη μεταφέρουν. Όπως συμβαίνει και με έναν προπονητή. Εδώ με τον ίδιο τρόπο έχουμε εδώ τρεις ξένους και τους Έλληνες. Ότι λάθος γίνει σε Super League 1 και 2 πέφτει στους ώμους μου".

 

Σχόλια