Διαιτησία: Το... παραμύθι συνεχίζεται, αλλάζουν μόνο οι πρωταγωνιστές

Ιδιο παραμύθι κάθε χρόνο με τη διαιτησία. Ψάχνουν ένα αφήγημα, τα πρόσωπα αλλάζουν, όμως όλα τα υπόλοιπα μένουν ίδια. Μόλις διαλύθηκε το αφήγημα του Περέιρα, κοινώς όλος ο κόσμος κατάλαβε τι γινόταν, έφεραν τον Ισπανό Μάριν και έλεγαν ότι αυτός ορίζει, τώρα τη σκυτάλη πήρε ο Κλάτενμπεργκ. Όμως, κανείς δεν μας εξηγεί πως συνεχίζεται το 100-0 κατά του Ολυμπιακού και υπέρ των ΠΑΟΚ, ΑΕΚ. Ήδη, οι πρώτες αγωνιστικές έδωσαν τα ίδια δείγματα με πέρσι και φαίνεται πως τα ίδια χειρότερα είναι μπροστά, δηλαδή θα συνεχιστούν.

Και ο Κλατενμπεργκ δίνει ασυλία στους διαιτητές που κάνουν λάθη, ειδικά σε όσοι ευνοούν ΠΑΟΚ, ΑΕΚ παίρνουν σερί ορισμό, όπως επίσης και όσοι αδικούν τον Ολυμπιακό. Και ο Κλάτενμπεργκ δικαιολογεί τα λάθη υπέρ των ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και κατά του Ολυμπιακού. Η διαφορά είναι ότι ο Άγγλος κάνει τηλεκριτική ενώ η προηγούμενη ΚΕΔ έβγαζε ανακοινώσεις, οι οποίες σταμάτησαν με παρέμβαση των ΦΙΦΑ, ΟΥΕΦΑ. Άρα, δεν θα μας κάνει έκπληξη αν συμβεί το ίδιο και με τον Κλάτενμπεργκ, ο οποίος σταματά τη δημοσιοποίηση των διαλόγων των ρέφερι στο VAR για να μην φοβηθούν οι ρέφερι, σε επόμενο οφσάιντ ανακάλυψη, να δίνουν εντολές «πιο αριστερά, πιο δεξιά», όπως οι Κοτσάνης, Απτόσογλου στο ακυρωθέν γκολ του Χασάν στο ματς ΠΑΣ Γιάννινα-Ολυμπιακού 1-1.

Κανείς δεν εξηγεί πως είναι δυνατόν η διαιτησία να γυρίσει σελίδα με τους πίνακες του Περέιρα τους οποίους ο Κλάτενμπεργκ αποδέχθηκε επειδή, όπως δήλωσε, είναι... ευγενικός! Όμως, αν τα έλεγε αυτά πριν, δεν θα ερχόταν ποτέ στην Ελλάδα. Πάντως, δεν μας εξήγησε ακόμη πότε πρόλαβε να θαυμάσει το ταλέντο των Φωτιά (Πέλλας), Μανούχο (Αργολίδας), τους οποίους «έχρισε» υποψήφιους για διεθνείς. Παραμένει ανεξήγητο πότε πρόλαβε να ανακαλύψει το ταλέντο του Ευαγγέλου (Αθηνών), που με εξαίρεση την πρώτη αγωνιστική, του δίνει σερί ορισμούς. Ο Κλάτενμπεργκ δεν εξήγησε πως γίνεται η ΟΥΕΦΑ να μην ορίζει Σκουλά, Διαμαντόπουλο, Τζήλο, Παπαδόπουλο και ο ίδιος να τους έχει στον... αφρό.

 

 

 

Σχόλια