Τα λένε και μόνοι τους: Πρόεδρος ένωσης του μπλοκ του βορρά αποκάλεσε αποτυχημένο τον Γραμμένο


Δεν θα στηριχθεί ο Βαγγέλης Γραμμένος καθώς απέτυχε, σύμφωνα με όσα είπε ο Βασίλης Χατζηαποστόλου στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» τονίζοντας ότι επόμενος στόχος του είναι μια θέση στην ΕΠΟ. Ο πρώην αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ επανήλθε στην προεδρία της ΕΠΣ Κιλκίς.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για την επανεκλογή του: «Θα δώσω κάποια στιγμή τη σκυτάλη. Όσο τα σωματεία με εμπιστεύονται θα είμαι στις επάλξεις. Στόχος μου πλέον είναι να πάω στην ΕΠΟ. Να πάρω κάποια θέση εκεί. Όλοι εκεί που είναι επιτυχημένοι θέλουν και μια αλλαγή.

Για το αν είναι υπέρ ή κατά του Γραμμένου: «Η Ένωση μου είναι στο πλευρό του Βαγγέλη Γραμμένου εγώ προσωπικά όχι. Είμαι με την κοινή γνώμη. Απέτυχε. Το πρόσωπο Βαγγέλη Γραμμένο δεν στηρίζουμε. Ούτε με αλυσίδες».

Σχόλια