Κούγιας: «Η Ξάνθη διαχρονικά είναι μια από τις διαπλεκόμενες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου»


-«Οσα χρόνια είμαστε στην Super League η Ξάνθη προσπαθεί να μας καταστρέψει, με αποκορύφωμα τα όσα έγιναν πέρυσι με τους αλήστου μνήμης Λάμπρου και Απτόσογλου».
- «Ουδέποτε ο Ιβάν Σαββίδης επικοινώνησε μαζί μου και μου ζήτησε την επιστροφή στον ΠΑΟΚ των Ουάρντα και Κάτσε»
«Ο Μάκης Γκαγκάτσης μου τηλεφώνησε και μου έστειλε και γραπτό μήνυμα (σ.σ. για να πάρει αυτούς τους δυο παίκτες) την τελευταία ώρα των μεταγραφών, χωρίς εγώ να τους ζητήσω ποτέ».
-«Στη ζωή μου, τόσο την επαγγελματική όσο και στο ποδόσφαιρο, πάντοτε υπήρξα ανεξάρτητος και το έχω πληρώσει αυτό πολύ ακριβά».



Αναλυτικά η προσωπική δήλωση του Αλέξη Κούγια:
«Διαβάζω διάφορα υποβολιμαία δημοσιεύματα περί του ότι δήθεν ο ΠΑΟΚ θα διακόψει τον δανεισμό των εκλεκτών ποδοσφαιριστών μας Αμρ Ουάρντα και Εργκύς Κάτσε, λόγω του ότι η ΑΕΛ θα ασκήσει το δικαίωμα της για κύρια παρέμβαση στην πολυιδιοκτησία της ΠΑΕ Ξάνθη και λόγω του ότι είμαι δικηγόρος του ομίλου Παραπολιτικά, του οποίου ο ιδιοκτήτης Γιάννης Κουρτάκης είναι στενός φίλος του Βαγγέλη Μαρινάκη, φιλία την οποία ουδέποτε έκρυψε.
Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά τα εξής:
Ουδέποτε ο Ιβάν Σαββίδης επικοινώνησε μαζί μου και μου ζήτησε την επιστροφή στον ΠΑΟΚ των Ουάρντα και Κάτσε, Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, εάν ο Ιβάν Σαββίδης το ζητήσει, μπορεί να γίνει μόνο εάν το θέλω εγώ, αφού με άλλον τρόπο δεν μπορεί να γίνει.
Το να έρθουν δανεικοί στην ΑΕΛ και όχι σε οποιαδήποτε άλλη ελληνική ομάδα οι Ουάρντα και Κάτσε ήταν προσωπική απόφαση του Ιβάν Σαββίδη και των 2 παικτών και αυτό μπορεί να το διαβεβαιώσει και ο Μάκης Γκαγκάτσης, ο οποίος μου τηλεφώνησε και μου έστειλε και γραπτό μήνυμα την τελευταία ώρα των μεταγραφών, χωρίς εγώ να τους ζητήσω ποτέ.
Για να πραγματοποιηθεί ο δανεισμός των 2 παικτών, που ήταν μια απρόοπτη εξέλιξη για μένα, χρειάστηκε τα στελέχη της ΠΑΕ ΑΕΛ και της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να κάνουν αγώνα δρόμου μέχρι την τελευταία στιγμή των μεταγραφών και γι αυτόν τον λόγο ευχαρίστησα με δημόσια ανακοίνωση μου την οικογένεια Σαββίδη γι αυτόν τον δανεισμό.
Ουδέποτε απέκρυψα προς τον Ιβάν Σαββίδη, και αυτό μπορεί να το βεβαιώσει ο στενότερος εκ των συνεργατών του δικηγόρος Κώστας Φωτιάδης, ότι είμαι δικηγόρος όλων των μέσων του ομίλου Παραπολιτικά, εφημερίδων, ραδιοφώνου (Παραπολιτικά, Καρφί, Επένδυση), αλλά και του πρακτορείου διανομής γραπτού τύπου Άργος και ότι είμαι πλέον στενότατος φίλος του Βαγγέλη Μαρινάκη, ακόμη και όταν ο Ιβάν Σαββίδης μου ζήτησε να αναλάβω νομικός του σύμβουλος σε 2 πολύ σοβαρές υποθέσεις του, στις οποίες κατά τη νομική μου κρίση έχει απόλυτο δίκιο.
Υ.Γ. Θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλους, επειδή αυτοί έχουν μάθει να είναι υποτακτικοί στη ζωή τους:
Στη ζωή μου, τόσο την επαγγελματική όσο και στο ποδόσφαιρο, πάντοτε υπήρξα ανεξάρτητος και το έχω πληρώσει αυτό πολύ ακριβά και με τον ΠΑΣ Γιάννινα, όταν αποκλείσαμε στο Κύπελλο τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη και το κατέκτησε τελικώς η ΑΕΛ και με την Παναχαϊκή και τώρα με την ΑΕΛ, αλλά έχω την απαίτηση να με αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες των μεγάλων ΠΑΕ ως ισότιμο φίλο και όχι ως υποτακτικό.
Την πολιτική της ΑΕΛ και τον τρόπο που θα διεκδικεί τα δικαιώματά της την καθορίζω μόνο εγώ και μπροστά στο συμφέρον μας οι φιλίες μου και οι επαγγελματικές μου σχέσεις έρχονται δεύτερες.
Η Ξάνθη διαχρονικά είναι μια από τις διαπλεκόμενες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου (ο αείμνηστος Κοντοβαζαινίτης ξημεροβραδιαζόταν στον προθάλαμο του γραφείου του Θωμά Μητρόπουλου και έτσι υποβιβάστηκε ο ιστορικός Πανιώνιος αντί για την Ξάνθη) και όσα χρόνια είμαστε στην Super League η Ξάνθη προσπαθεί να μας καταστρέψει, με αποκορύφωμα τα όσα έγιναν πέρυσι με τους αλήστου μνήμης Λάμπρου και Απτόσογλου».

Σχόλια