Σ. Θεοδωρίδης: «Οι κασέτες με τα λάθη πηγαίνουν στην UEFA»


Αναλυτικά όσα δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος του Ολυμπιακού, Σάββας Θεοδωρίδης:
«Σήμερα ήταν μία πάρα πολύ μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού. Ήταν ο πραγματικός Ολυμπιακός. Ένας Ολυμπιακός από τα παλιά. Όλοι πιστεύαμε ότι θα κερδίσουμε το παιχνίδι. Παίξαμε σε πολύ αντίξοες συνθήκες και θα παρακαλέσω όλους τους φιλάθλους να πάρουν την κασέτα του αγώνα και να την δουν από την αρχή. Εγώ θα μιλήσω μια και καλή. Το τι έγινε σε αυτό το παιχνίδι. Γίνανε πάρα πολλά πράγματα τα οποία περάσανε έτσι.
Αφιερώνουμε τη νίκη στον πρόεδρο μας, τον κύριο Μαρινάκη, ο οποίος με συγκίνησε με αυτό που έκανε σε εμένα. Είναι άνθρωπος ευθύς, ντόμπρος και όταν μου είπε ότι κάναμε το ελάχιστο για εσένα, συγκινήθηκα πραγματικά. Και σε έναν ακόμη μεγάλο ήρωα του Ολυμπιακού. Είναι μαζί μου 24 χρόνια. Τον Κούλη Δουρέκα. Αύριο ο Κούλης μας εγκαταλείπει. Πηγαίνει στο εξωτερικό και ελπίζω να γυρίσει το συντομότερο πίσω. Είναι ένας άνθρωπος που μοιραστήκαμε πάρα πολλές χαρές μαζί, ελάχιστες λύπες. Είναι στρατιώτης του Ολυμπιακού, προσέφερε τα πάντα, όπως και όλοι οι άνθρωποι της ομάδας σήμερα. Ήταν Ολυμπιακοί. Δεν έχω ξαναδεί φέτος τον Ολυμπιακό έτσι και πιστεύω ότι θα αναστηθεί ο Ολυμπιακός. Χάσαμε πάλι 20 γκολ. Δεν έχει σημασία που κερδίσαμε. Θέλω να ευχαριστήσω όσους συνετέλεσαν σε αυτό. Ήταν συγκινητική η ατμόσφαιρα μέσα στα αποδυτήρια. Τα παιδιά φιλούσαν ο ένας τον άλλον. Υπήρχε μια Ολυμπιακή ατμόσφαιρα και ένιωσα όπως τα παλιά χρόνια. Αυτή είναι η φιλοδοξία μας για όλους εμάς που υπηρετούμε. Είμαστε στρατιώτες του Ολυμπιακού. Ήταν τρομερή αυτή η νίκη γιατί δίνει πρωτάθλημα. Και ας είμαστε έξι βαθμούς πίσω».
Για τη διαιτησία: «Είμαι σίγουρος ότι αν τηρηθούν οι όροι που πρέπει, μαγνητοσκοπούνται όλα τα ματς για να φαίνεται ποιος αδικείται και ποιος όχι, τότε θα καταλάβει ο κόσμος. Οι κασέτες αυτές να πηγαίνουν στην UEFA. Γιατί πολλά γίνονται και τίποτα δεν πάει στο εξωτερικό. Εγώ θα το αναλάβω αυτό το θέμα γιατί είμαι εκεί που με τοποθέτησε ο πρόεδρος και θα κάνω μεγάλο αγώνα για την καθαρότητα του Ελληνικού ποδοσφαίρου».



Σχόλια