Ο Αντωνίου «αδειάζει» τον Γραμμένο - Η αλλιώς: Ετσι… δούλευαν τόσο καιρό τους φιλάθλους


-Με την… καραμέλα ότι η ΕΠΟ δεν είναι αρμόδια για τη διαιτησία


*Ευαγγέλος Γραμμένος, πρόεδρος της ΕΠΟ στην εκπομπή «ΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ» στις 02/04/2018:
-«Η FIFA έχει την εποπτεία για την διαιτησία και την έχει και αποκλειστικά».
-Για το γεγονός ότι σε δύσκολα παιχνίδια ορίζονται διαιτητές και βοηθοί που δεν είναι διεθνείς: «Το ερώτημα πρέπει να απευθυνθεί στον Περέιρα. Από τη στιγμή που η διαιτησία είναι υπό την επιτήρηση της FIFA, εγώ δεν θα παρέμβω στο έργο του. Η ΕΠΟ αυτό που μπορεί να κάνει είναι να προχωρήσει το σχέδιο για ανάπτυξη της διαιτησίας. Το πώς μου φαίνεται όμως ένας διαιτητής και ένας βοηθός, δεν θα μπω σε αυτό το τριπάκι, γιατί δεν είναι ο ρόλος μου. Δώστε χρόνο στην ΚΕΔ να ξαναφτιάξει τη διαιτησία».
*Ευάγγελος Γραμμένος, πρόεδρος της ΕΠΟ στη ΓΣ της ΕΠΟ στις 29/06/2018: «Κουμάντο στη διαιτησία κάνει ο Περέιρα. Είμαι βέβαιος πως θα ανταποκριθείτε δε οποιοδήποτε αίτημα για συζήτηση περί ορισμών, κοψίματος ενός διαιτητή ή οτιδήποτε άλλο σχετικό ζήτημα. Είναι αρκετά ευπροσήγορος άνθρωπος, σας διαβεβαιώ. (σ.σ εκεί ρωτήθηκε από τον πρόεδρο της ΕΠΟ ο Πορτογάλος αρχιδιαιτητής, απαντώντας "φυσικά")».


*Στέργιος Αντωνίου, αντιπρόεδρος της ΕΠΟ σήμερα (26/11/18) στο gazzetta.gr: «Δεν έχω επακριβώς στα υπ' όψιν μου τις συγκεκριμένες καταγγελίες που μου μεταφέρετε, όμως επί της διαδικασίας οι διαιτητές αξιολογούνται διαρκώς με τα ανάλογα τεστ. Δεν μπορώ να πω ότι δεν γίνονται λάθη. Πολλοί διαιτητές κόπηκαν. Υπάρχουν αξιόλογησεις. Μπορεί να γίνονται και λάθη σίγουρα θα έχουν γίνει λάθη. Ωστόσο δεν είναι πως η ΚΕΔ δεν βρίσκεται υπό κρίση. Και η ΚΕΔ είναι υπό κρίση. Και η ΚΕΔ κρίνεται για τις αποφάσεις που λαμβάνει. Εφόσον αποτύχει δεν πρόκειται να είμαστε... θεατές. Η ΚΕΔ προφανώς και έχει ανεξαρτησία, όμως υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μία δουλειά να κάνουν. Να λειτουργούν όσο πιο σωστά πρέπει και οι όποιες παρεμβάσεις υπάρχουν να καταγγέλονται και να αντιμετωπίζονται. Η ΚΕΔ λοιπόν είναι υπό κρίση και από εμάς, την ΕΠΟ και από τις FIFA / UEFA».