Συκοφάντες και λασπολόγοι

***Αρχικά, σκέφτηκα να μην ασχοληθώ επειδή η απάντηση είναι πάνω, στο δεξί μέρος του ιστολογίου
***Επειδή η κατάσταση ξεφεύγει και αυτό που κάνουν δεν είναι δημοσιογραφία...
***Δεν ήμουν, ούτε είμαι σε «pay roll» της ΕΠΟ και έχω προκαλέσει δημόσια αν υπάρχει να δοθεί στη δημοσιότητα


Οι επιθέσεις εναντίον μου συνεχίζονται, με αμείωτη ένταση από τον θίασο των …εξυγιαντών. Πρόκειται για συκοφάντες και λασπολόγους, χωρίς ίχνος ηθικής, χωρίς σεβασμό σε συναδέλφους. Αυτό είναι το συμπέρασμα που βγάζω…
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα, ο ρόλος της ιστοσελίδας www.sdna.gr είναι να θίγουν και να μειώνουν ανθρώπους και επαγγελματίες. Η συνταγή τους, διευκρινίζουμε πως γράφουμε επί προσωπικού, είναι γνωστή και πηγάζει από απερίγραπτο και ανεξήγητο μίσος, δίνοντας την εντύπωση (τουλάχιστον σε εμένα) ότι προσπαθούν να συνθλίψουν όποιον τολμά να έχει αντίθετες απόψεις και ξεσκεπάζει την οποιαδήποτε προπαγάνδα. Γιατί άραγε;
Δεν σέβονται τίποτα. Δεν έχουν όρια, δεν έχουν κανέναν φραγμό, ούτε δισταγμό και “χτυπούν” αλύπητα. Μήπως έχουν κάνει επάγγελμα να βουτούνε μέσα στη λάσπη και όποιον πάρει ο… χάρος; Ας απαντήσουν οι αναγνώστες, δηλαδή οι πραγματικοί κριτές.
Κάποιοι είναι ανίκανοι (σ.σ. αυτό αποκλειστικά για τον συντάκτη του οχετού), για αυτό βάζουν τη φαντασία τους να δουλεύει, έχουν κάνει επιστήμη το ψέμα, για να βλάψουν ικανούς. Είναι κακό κάποιος να κάνει αποκαλύψεις για τον βόθρο που από τον Οκτώβριο και μετά άλωσε το ελληνικό ποδόσφαιρο; Δεν ξέρουν πως ό,τι  το χειρότερο είναι κάποιος να ευαγγελίζεται ότι είναι αντικειμενικός, όμως αυτό να μην ισχύει στην πραγματικότητα; Αρα, είναι και επικίνδυνοι…
Γιατί οι φίλαθλοι αντί για sdna, λένε savvidisdna; Μήπως τελικά πρόκειται για οπαδική ιστοσελίδα;
Ποια «εγκληματική»; Πλάκα κάνετε; Ποιοι διοικούν την ΕΠΟ από τον περασμένο Οκτώβριο; Ειδικά ο συντάκτης του σχολίου να κοιταχτεί στον καθρέπτη.
Ποια… εξυγίανση; Πλάκα κάνετε; Δεν είδατε τι έγινε στο πρωτάθλημα, όπου ακόμη και στην Football League αδικούνταν συγκεκριμένες ομάδες και ευνοούνταν άλλες; Δεν αλλοιώθηκε ο θεσμός του Κυπέλλου; Δεν ξεφτιλίστηκαν διεθνείς διαιτητές, εν δυνάμει διεθνείς και όχι μόνον; Μήπως αυτή η …καραμέλα βολεύει τον κρυπτόμενο, παρότι επιτίθεται σε επώνυμο μπλογκ, θρασύδειλο συντάκτη του σχολίου για να διατηρήσει τον ρόλο του μέσα στον βόθρο της δήθεν εξυγίανσης;
Κατά τα άλλα, αν και αυτό το μπλογκ, όπως γνωρίζετε όσοι το διαβάζετε, έχει υπογραφή δεν τολμούν ούτε να υπογράψουν τα βρωμερά σχόλια τους, τόσο θρασύδειλοι.
Συκοφάντες και λασπολόγοι…
Και αδίστακτοι…
Προσπαθούν να απαξιώσουν τις απόψεις μου (σ.σ. συγχωρήστε με για το πρώτο πρόσωπο), επειδή εδώ μέσα ο κόσμος μαθαίνει ότι η εξυγίανση στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν είναι δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ολόκληρο μνημόνιο από τη FIFA ήρθε, καθώς για πρώτη φορά στα χρονικά και σε παγκόσμια πρωτοτυπία θα παρακολουθείται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία διοίκηση που θα προκύψει από τις εκλογές (όταν αυτές γίνουν), αφού δεν έμεινε τίποτα όρθιο από το Νοέμβριο και μετά… Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά και σε παγκόσμια πρωτοτυπία εκλεγμένη διοίκηση ομοσπονδίας δεν θα έχει υπό την αιγίδα της τη διαιτησία.
Τόσο καλά τα …έκανε η… εξυγίανση!
Προσπαθούν (στο μυαλό τους) να το υποβαθμίσουν, χαρακτηρίζοντας παρακμιακό το μπλογκ. Για την φαντασία τους αυτό σημαίνει ένα μη διαδεδομένο μέσο αλλά η απορία μου είναι γιατί με διαβάζουν, γιατί ασχολούνται με το μπλογκ και κυρίως γιατί εξαπολύουν συνεχείς επιθέσεις. Κάνω κριτική, για την… εξυγίανση, την ΠΔΕ/ΕΠΟ, τη διαιτησία, στους Τριτσώνη, Κουκουλάκη κτλ, πάντα με επιχειρήματα και αν κάποιος θέλει να απαντήσει, το μπλογκ είναι ανοιχτό σε όλες τις απόψεις.
Λέγομαι Βάιος Μπαλάφας, υπάρχουν χιλιάδες αναγνώστες που με διαβάζουν χρόνια, και εδώ, και στον "ΓΑΥΡΟ" και στο www.gavros.gr, είμαι ελεύθερος να γράφω ότι θέλω και ξέρουν καλά ότι είμαι σταθερός στις απόψεις μου. Αν σε αυτόν εδώ τον χώρο είχα αφεντικό, δεν θα ήταν μπλογκ αλλά ένα διαδεδομένο σάιτ με συνεργάτες. Τα περισσότερα «κλικ» θα προέρχονταν από το εξωτερικό και περιέργως όχι από την Ελλάδα, καθώς λόγω αφεντικού (αν ήταν περισσότερα κάποια στιγμή θα έπρεπε να διαλέξω) θα φρόντιζα εταιρίες να ανεβάσουν την επισκεψιμότητά μου για να παρουσιάζω στο αφεντικό μου ότι έχω δύναμη και με διαβάζουν. Όμως, έτσι θα έκανα προπαγάνδα… Πιθανόν, στο ξεκίνημα της δημοσιογραφίας να με πήγαινε και ο μπαμπάς μου στην αθλητική εφημερίδα που πρωτοδούλεψα και μετά να έκανε και παρέα με τον διευθυντή μου, όμως δεν έχει γνωρίσει κανέναν από όσους είχαν την τιμή να εμπιστευθούν τις ικανότητές μου στο ρεπορτάζ.
Πράγματι οι αναγνώστες γελάνε. Και αυτό συμβαίνει, επειδή ξεσκεπάζω την κωμωδία της… εξυγίανσης. Πόσα και πόσα σκοτεινά σχέδια έχει χαλάσει με τις αποκαλύψεις της αυτή εδώ η μικρή αλλά περήφανη γωνιά του διαδικτύου; Το ξέρουν καλά, ειδικά ότι μας κάνουν επιθέσεις.
Οσο για τις εκλογές της ΕΠΟ; Ο συγγραφέας του… newsroom δεν θα περνούσε ούτε έξω από το Πάρκο αν γινόταν το προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. Αλλωστε είναι σε όλους γνωστό, με πόσες ευχές άλλαξαν στρατόπεδο αρκετές ποδοσφαιρικές ενώσεις. Μέχρι και η FIFA τα ξέρει. Τόσες και τόσες καταγγελίες έγιναν (Καρδίτσα, Ζάκυνθος, Αργολίδα, Αχαϊα κτλ). Ακόμη και οι άσχετοι με τη γεωγραφία έμαθαν όλη την Ελλάδα και ας είναι καλά η μπόχα της εξυγίανσης.