Οι αντιδράσεις για την αναδιάρθρωση και τα πλέι οφ για την ανάδειξη πρωταθλητή: 1) Κούγιας: «Δεν έχει μέλλον η απόφαση», 2) Πανόπουλος: «Είμαι απαισιόδοξος», 3) Κωστούλας: «Αμφιβάλλω ότι θα έχουμε πλέι οφ»

ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ, ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΑΕΛ:
«Είμαι βέβαιος ότι η απόφαση του Δ.Σ. με αυτή την οριακή πλειοψηφία των Βέροιας και Ηρακλή δεν έχει μέλλον. Χωρίς αυτούς είναι 11 και απαιτείται η ψήφος από τουλάχιστον 12 ΠΑΕ. Λοιπόν, δεν πρόκειται να περάσει στη γενική συνέλευση της Σούπερ Λίγκας...  Είμαι βέβαιος πως δεν θα εφαρμοστεί η μείωση ομάδων σε 14. Με αυτή την οριακή πλειοψηφία των 13 ομάδων δεν πρόκειται να επικυρωθεί στην γενική συνέλευση όπως απαιτεί το καταστατικό μας».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΞΑΝΘΗΣ:
«Λήφθηκαν κάποιες αποφάσεις αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε εάν θα υλοποιηθούν. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος. Μάλλον απαισιόδοξος είμαι ως προς το τι θα γίνει. Οι decision makers είναι οι μεγάλοι. Οπως ήδη ξέρετε η αναδιάρθρωση πέρασε με οριακή πλειοψηφία».
ΦΩΤΗΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ, ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ:
«Αμφιβάλλω ότι θα έχουμε  play offs (σ.σ. με τον πρωταθλητή για τη σεζόν 2017-18). Όπως αμφιβάλλω για το αν θα γίνει αναδιανομή των εσόδων. Η απόφαση αυτή για τα play offs δεν είναι κάποια απόφαση η οποία μπαίνει και σε εφαρμογή. Να μην ξεγελιόμαστε, υπάρχουν πολλά και διάφορα θέματα για τα οποία θα πρέπει να γίνει μια αλλαγή στο καταστατικό, αλλά πάρα πολλά θέματα είναι ανοιχτά».