Κυρίαρχος


Όποιος από τους καθ΄έξιν ... εξυγιαντές και επενδυτές της πλάκας θέλει να κατανοήσει για ποιο λόγο ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη βρίσκεται στη θέση του απόλυτου κυρίαρχου στο ελληνικό ποδόσφαιρο και είναι πρακτικά αδύνατο ( στο άμεσο μέλλον) να την εγκαταλείψει, ας διαβάσει με προσοχή την επιστολή Αυλωνίτη και ειδικά το υστερόγραφο.
Αν και τώρα δεν καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει είναι άξιος ... για τα σουβλάκια του Κετσπάγια!
Κύριοι όλα είναι θέμα στάσης και συμπεριφοράς.

ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ: «ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ»
Αναλυτικά η δήλωση του Αυλωνίτη:
«Θρύλε,
Κάπου εδώ, για μένα, τελειώνει το όμορφο ταξίδι που έκανα μαζί σου! Έζησα υπέροχες στιγμές και εμπειρίες φορώντας τη φανέλα σου και θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μου παντοτινά!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τη διοίκηση και τον πρόεδρο της ομάδας, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη που μου έδωσαν την ευκαιρία να φορέσω αυτή τη βαριά φανέλα, τους ανθρώπους που είναι πάντα δίπλα στο ποδοσφαιρικό τμήμα, κ. Καραπαπά και κ. Μπίχτα, τους μεταφραστές Μαρίνα και Ρομπέρτο, όλους τους συμπαίχτες, προπονητές και γυμναστές που συνεργάστηκα, όπως επίσης το ιατρικό επιτελείο και τους φροντιστές της ομάδας!
Τέλος, δε γίνεται να παραλείψω και να μην ευχαριστήσω τον υπέροχο φίλαθλο κόσμο του Θρύλου που είναι πάντα στο πλευρό αυτής της ομάδας! Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους σας! Οι ευχές μου για διακρίσεις και τίτλους θα σας συνοδεύουν πάντα! Καλή συνέχεια Θρύλε…


ΥΓ: Μέσα σε αυτό το ταξίδι υπήρξε και μία άτυχη στιγμή, ένας τραυματισμός αρκετά σοβαρός. Πλέον, είμαι 100% υγιής και αυτό οφείλεται σε κάποιους ανθρώπους που θέλω πολύ να ευχαριστήσω. Αρχικά τη διοίκηση της ομάδας για την πλήρη στήριξή της στο πρόβλημά μου, τον γιατρό κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη (Ιατρικό Αμαρουσίου) που με χειρούργησε, τον γιατρό του Ολυμπιακού, κ. Χρήστο Θέο, όπως επίσης τον φυσιοθεραπευτή κ. Δημήτρη Σκορδή και τους συνεργάτες του για την πλήρη αποκατάσταση / επανένταξή μου στους αγωνιστικούς χώρους».