Επιτέλους ...εξυγίανση στην ΕΠΣ Χαλκιδικής: 1) Διαπίστευση στους δημοσιογράφους με 20 ευρώ το εξάμηνο, 2) Πρόεδρος σωματείου κατήγγειλε ξυλοδαρμό και ύβρεις μπροστά στα παιδιά του

ΠΗΓΗ: Εφημερίδα «Metrosport»

Για γέλια και για… κλάματα στην ΕΠΣ Χαλκιδικής!!!!!Ήρθε η εξυγίανση.......

Συνέχεια της πρόσφατης ακατανόητης… απόφασης της ΕΠΣ Χαλκιδικής να επιβάλει «μαύρο» στα γήπεδα, απαγορεύοντας τις… φωτογραφίες των πρωταγωνιστών ενός αγώνα, ήρθε άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη.
Πλέον οι αθλητικογράφοι για να μπορούν να έχουν πρόσβαση στα γήπεδα, χρειάζονται διαπίστευση, για την οποία οφείλουν να… πληρώσουν 20 ευρώ το εξάμηνο! Το γεγονός από μόνο του είναι λυπηρό, θλιβερό και εξοργιστικό ταυτόχρονα. Αναρωτιέται κανείς ποια η σκοπιμότητα ενός τέτοιου… «μέτρου», πόσο πραγματικά το σκέφτηκαν πριν το… αποφασίσουν και ποιος ήταν ο… εμπνευστής μιας τόσο μεγαλειώδους…. απόφασης. Μήπως σε λίγο θα ζητήσουν και από τα μέσα γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου να… πληρώνουν για κάθε… όνομα ποδοσφαιριστή που θα δημοσιεύεται; Το ζήτημα από μόνο του προσβάλλει και θίγει τους ίδιους τους εμπνευστές μιας τέτοιας διάταξης, που ζητούν… λεφτά από ανθρώπους που πηγαίνουν στα γήπεδα για να προβάλλουν ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές και παράγοντες. Συνέλθετε, κύριοι της ΕΠΣ Χαλκιδικής, ασχοληθείτε πραγματικά με τα προβλήματα του χώρου. Το πιο εύκολο είναι να μην ασχοληθούν καθόλου τα ΜΜΕ μαζί σας και να απολαμβάνετε μόνοι, στο σκοτάδι, τα πρωταθλήματά σας. Το «Μ» εξακολουθεί να δημοσιεύει αναλυτικά ρεπορτάζ των αναμετρήσεων, από σεβασμό και ελάχιστη ανταμοιβή πρώτιστα και μόνο στα ίδια τα παιδιά που αγωνίζονται, αλλά και στους παράγοντες που αφιερώνουν χρόνο και χρήμα σε χαλεπούς καιρούς, ώστε να κρατούν ψηλά το γόητρο του ερασιτεχνικού αθλητισμού.

ΠΗΓΗ: www.pamebala.gr

Πρόεδρος Νικήτης: ''Με χτυπήσανε μπροστά στα μικρά παιδιά μου''.
Η ανακοίνωση δημοσιεύθηκε για το παιχνίδι ΑΟ Σάρτης - Φοίνιξ Νικήτης που για την ιστορία έληξε 2-1 υπέρ των γηπεδούχων.
Ο σύλλογος των φιλοξενούμενων εξέδωσε ανακοίνωση για τα περιστατικά κατά τη διάρκεια και το τέλος του αγώνα.
Η ανακοίνωση:
''Το Σάββατο 29 Οκτωβρίου κατέβηκα μαζί με την σύζυγο και τα δύο παιδιά μου ( δύο και πέντε χρονών) στη Σάρτη θέλοντας να συνοδεύσω την ομάδα μου και να παρακολουθήσουμε τον αγώνα. Με τη λήξη του αγώνα, η φιλοξενία των φιλάθλων του χωριού προς το πρόσωπό μου ήταν κατά την έξοδο μου από το χώρο του γηπέδου να μου επιτεθούν και να με χτυπήσουν ΜΠΡΟΣΤΑ στα μάτια της συζύγου μου και των 2 παιδιών μου και το παιδί μου να με ρωτάει μετά ‘’ ΜΠΑΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΑΛΩΝΑΝΕ;;; ’’.
 Ενώ με τη λήξη του αγώνα μαζεύτηκαν και εκτόξευαν απειλές και ύβρεις. Η σύζυγός μου μετά το εν λόγο συμβάν και ενώ μέχρι τότε με υποστήριζε για την επιλογή μου να ασχοληθώ με το Σύλλογο και το ποδόσφαιρο της Χαλκιδικής, πλέον δεν θέλει να συνεχίσω φοβούμενη την σωματική μου ακεραιότητα αν συμβαίνουν αυτά σε κάθε Σαββατοκύριακο.
Ευχαριστώ τον Πρόεδρο του Τορωναίου Συκίας, τον Κ. ΨΩΜΑ Γεώργιο και την οικογένειά του οι οποίοι ενημερώθηκαν για το συμβάν και ενεργοποιήθηκαν τάχιστα και ήρθαν σε επαφή με τη γιατρό του Αγροτικού Ιατρείου Συκιάς και μου προσέφερε τις πρώτες βοήθειες. Επίσης ακόμα και τα έξοδα περίθαλψη αρνήθηκε να παραλάβει. Αυτήν την κίνηση δεν θα την ξεχάσω και κάθε φορά που μου δίδεται η ευκαιρία θα το αναφέρω γιατί αυτές οι ενέργειες είναι που λείπουν από το ποδόσφαιρό μας.
 Αναμένουμε τις ενέργειες της Νέας Διοίκησης της Ε.Π.Σ. Χαλκιδικής που ενστερνίζεται την αλλαγή και τη δικαιοσύνη στο χώρο και γνωρίζει ήδη τα γεγονότα από τον Παρατηρητή του αγώνα ο οποίος τυγχάνει να είναι και στο Δ.Σ''.
 Με εκτίμηση

ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΔΗΣ Κωνσταντίνος