«Στις εκλογές περιμένω 110 plus»

Παρά την… κόντρα (88-82) στον διοικητικό απολογισμό, ο πρόεδρος της ΕΠΟ θεωρεί ότι η κατάσταση στις εκλογές της ΕΠΟ που θα γίνουν τον Οκτώβριο θα είναι εντελώς διαφορετική υπόθεση, προσθέτοντας ότι «περιμένω 110 ψήφους plus. Ορισμένες από τις σημερινές ψήφους υπέρ της αντιπολίτευσης ήταν επειδή δέχθηκαν πιέσεις».

Φαίνεται πως η πλειοψηφία έχει κρυφά χαρτιά στους κόλπους των ενώσεων, σε αντίθεση με την αντιπολίτευση, που με βάση την κινητοποίηση, ήθελε να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται.
Αλλωστε στην ομιλία του στη ΓΣ της ΕΠΟ περιέγραψε και την κατάσταση που ζει το τελευταίο διάστημα: «Τους τελευταίους μήνες, σχεδόν σε καθημερινή βάση, υπάρχουν Μέσα που γράφουν ότι παραιτούμαι. Τη μια παραιτούμαι κατόπιν πιέσεων, την άλλη με καταργεί με Νόμο η Κυβέρνηση ή με διώχνει η FIFA».
Το ξέσπασμα ήρθε, όταν δημοσιοποίησε το ένταλμα σύλληψης λόγω της μήνυσης του Τρομπούκη: «Ευτυχώς που το ποδόσφαιρο θα γλιτώσει. Εγινε κι αυτό. Ηρθαν να με συλλάβουν, όμως θα μείνω όσο χρειάζεται και θα μείνω όρθιος. Εμένα τον εγκληματία. Με όλες τις μεθοδεύσεις και με όλα αυτά που έχουν γίνει. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Θα μείνω εδώ μέχρι να τελειώσει η ΓΣ. Καμαρώστε λοιπόν ποιο ποδόσφαιρο θέλουμε να είναι. Επιτέλους! Αφού βρήκατε το εξιλαστήριο θύμα. Να γλιτώσουμε. Είμαι έτοιμος να υποστώ τις συνέπειες (σ.σ. όταν ο Τρομπούκης του ζήτησε να δεχθεί τα δυο μέλη για να ανακαλέσει τη μήνυση). Κύριοι, δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας. Είμαι μαχητής. Δεν έχω προσβάλει κανέναν. Δεν θα πω κακή λέξη για κανέναν, ίσως με έχετε παρεξηγήσει».