Σαρρής: «Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο κατά του ποδοσφαίρου και είναι βαθιά πολιτικό»

***ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.
***«ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ».
***«ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΧΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ».
***«ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΑΘΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟ;».
***«ΤΟ 1,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΣΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ».
*** «ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ»!


Στους λόγους που τον ανάγκασαν να παραιτηθεί, μετά από 26 μήνες θητείας, από την προεδρία της ΕΠΟ αναφέρθηκε ο Γιώργος Σαρρής, στη διάρκεια του ΔΣ της Τρίτης. Δεν έλειψαν και οι καταγγελίες ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι υπάρχει «οργανωμένο σχέδιο κατά του ποδοσφαίρου και εναντίον μου που είναι βαθιά πολιτικό».
Για την ακρίβεια μέσα στο ΔΣ ο Σαρρής ήταν χείμαρρος και σύμφωνα με πληροφορίες ανέφερε:
*«Αυτοί που ενδιαφέρονται για τη δήθεν κάθαρση, μου βάζουν συνεχώς εμπόδια. Πήγα σε μια τράπεζα στη Χίο να εισπράξω οφειλόμενα χρήματα του 2009 από την εργασία μου στον ΕΟΠΥΥ και μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου τα δώσουν επειδή είμαι πρόεδρος της ΕΠΟ, η οποία δεν έχει φορολογική ενημερότητα».
* «Η ομοσπονδία πλήρωσε το 30 % των οφειλομένων στο ταμείο των αστυνομικών, πήραμε την ενημερότητα, όμως μετά άλλαξαν τα πράγματα. Στείλαμε την ενημερότητα στη ΓΓΑ και μέσω της ανακοίνωσής της μάθαμε ότι δεν είχαμε ενημερότητα για να εκταμιευθεί η επιχορήγηση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ των σωματείων».
* «Γίνονται τηλεοπτικές εκπομπές με εγκάθετους, υπάρχουν κατευθυνόμενα δημοσιεύματα σε βάρος μου και γενικά οργανωμένο σχέδιο κατά του ποδοσφαίρου που είναι βαθιά πολιτικό».
* «Επί δυο χρόνια κατασκευάζονται από συγκεκριμένους ανθρώπους, ή από συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων καταγγελίες σε βάρος μου και σε βάρος του ποδοσφαίρου. Το θέμα δεν είναι ούτε παραγοντικό ούτε ποδοσφαιρικό. Είναι βαθιά πολιτικό».
* «Δεν έχω τη διάθεση να είμαι στόχος. Δεν έχω τη διάθεση να δέχομαι απειλές, όλα αυτά να τα καταγγέλλω και να μη γίνεται τίποτα».
* «Αντί για συναντήσεις να συζητήσουμε τις προτάσεις μας, αντί να απαντήσουν σε αυτές, είδαμε το περιεχόμενο του νέου αθλητικού νομοσχεδίου για τον οποίο δεν γνωρίζαμε τίποτα. Πήγαμε στα υπουργεία Πολιτισμού και Δικαιοσύνης για τα υποτιθέμενα ύποπτα παιχνίδια, τα οποία θεωρεί ύποπτα εταιρία συγκεκριμένων συμφερόντων, όμως δεν έγινε τίποτα και δεχόμαστε και πόλεμο».
* «Συγκεκριμένες ομάδες θεωρούν ανθρώπινα τα λάθη των διαιτητών που γίνονται υπέρ τους και στημένα όταν γίνονται λάθη εναντίον τους. Υπάρχει λογική σε αυτό;».
* «Δεν ανέχομαι να μη μπορώ να κυκλοφορήσω εγώ και η οικογένειά μου και να ακούμε διάφορα εναντίον μας. Να λέει ο καθένας ό,τι θέλει και ό,τι του κατέβει».
* «Το 1,5 εκατ. ευρώ της επιχορήγησης, που δεν είναι ούτε τόσο, είναι ελεημοσύνη για τα σωματεία. Δεν είναι καν βοήθεια».
* «Είναι πρωτόγνωρο στα χρονικά να δίνεται εκ παραδρομής φορολογική ενημερότητα. Είναι ανήκουστο. Και μάλιστα ενώ είχαν εισπράξει ποσό ύψους 500.000 ευρώ για να γίνει ρύθμιση οφειλών»!
* «Κάναμε πολλά θετικά. Καταγγείλαμε την κάρτα υγείας που ζημίωσε πολλά εκατομμύρια ευρώ την ΕΠΟ, άσχετα αν βρεθήκαμε κατηγορούμενοι. Προχωρήσαμε στην αλλαγή του καταστατικού μας. Βελτιώσαμε τα οικονομικά της ομοσπονδίας. Ανανεώσαμε τις χορηγικές συμβάσεις. Περιορίσαμε στο 1/3 το χρέος των 8 εκατ. ευρώ».