Το τετ α τετ Ντάλας - Ρανιέρι στο Καραϊσκάκη


Στα επίσημα του «Γ. Καραϊσκάκης», από όπου ο Ντάλας παρακολούθησε το ντέρμπι βρισκόταν και ο Κλαούντιο Ρανιέρι. Ετσι ήταν αδύνατο να μην μιλήσουν ο Σκοτσέζος αρχιδιαιτητής και ο Ιταλός τεχνικός, παρουσία του διευθυντή της Εθνικής Γιώργου Καραγκούνη.
«Είναι δύσκολο το έργο στην Ελλάδα», φέρεται να παραδέχθηκε ο Χιού Ντάλας, εννοώντας προφανώς την κριτική που του ασκείται για τους ορισμούς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω διαιτητικών λαθών, αφού θα πρέπει να έχει αρχίσει να αισθάνεται τριγμούς στην καρέκλα του.
Τις δυσκολίες παραδέχθηκε και ο Ρανιέρι, όμως αυτός δεν έκρυψε ότι αισθάνεται όπως και στη χώρα του: «Ναι, κι εγώ έχω δυσκολίες. Όμως, εμένα δεν μου προκαλεί εντύπωση ότι αισθάνομαι σαν τη χώρα μου, επειδή Ελληνες και Ιταλοί έχουμε το ίδιο ταπεραμέντο και την ίδια κουλτούρα».    
*Τα κλειδιά ενός φροντιστή που του είχαν πέσει όταν μπήκε για δουλειά στο γήπεδο βρήκε ο Χάρης Καλογερόπουλος. Ετσι τα πήρε και τα παρέδωσε στον τέταρτο Ηλία Σπάθα (Πειραιά).