Γελάνε στη Σούπερ Λίγκα με τον Μπαλτάκο! Ποιός θα τους πάρει το πρωτάθλημα; Τον άκουσε κανείς; - Πιο εύκολο είναι να του πάρουν την ΕΠΟ, παρά να πάρει η ΕΠΟ το πρωτάθλημα...

-«Η ΕΠΟ είναι αποφασισμένη να αφαιρέσει το πρωτάθλημα από τη Σούπερ Λίγκα εφ’ όσον αυτή συνεχίσει να παραβαίνει το καταστατικό!», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΠΟ Τάκης Μπαλτάκος στον Libero 107.4

-Και στη Σούπερ Λίγκα δεν μπορούν να συγκρατήσουν το γέλιο τους!

-Δεν άκουσαν καλά! Ποιος θα τους πάρει το πρωτάθλημα; Τον βλέπει κανείς;

-Χώρια που τρέχει όταν ακούει Μαρινάκη! Το παραδέχθηκε και ο ίδιος!

-«Εγώ δεν κάνω κόντρα στον Μαρινάκη, εκείνος κοντράρει, εγώ δεν είμαι εκεί, έχω φύγει, όταν το κάνει, εγώ είμαι αλλού. Τον αέρα χτυπάει», δήλωσε επίσης ο πρόεδρος της ΕΠΟ.

-Ο Μπαλτάκος ξεχνά ότι η ΦΙΦΑ και η ΟΥΕΦΑ θέλουν η Σούπερ Λίγκα να παίρνει αποφάσεις για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

-Ξεχνά και τι γίνεται με την Πρέμιερ Λιγκ και με την επαγγελματική διαιτησία. Αυτό το μοντέλο θα υλοποιήσει ο Μαρινάκης ως πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας.

-Κατά τα άλλα, σε όλα τα κράτη του κόσμου οι ομοσπονδίες έχουν δικά τους έσοδα, από το κύπελλο, τις Εθνικές και δεν ...αρμέγουν το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

-Ούτε ψάχνουν τρόπους να εμποδίσουν τη χρηματοδότηση των ΕΠΣ και των σωματείων!

-Συμπέρασμα: Πιο εύκολο είναι να του πάρουν την ΕΠΟ, παρά να πάρει η ΕΠΟ το πρωτάθλημα...





Σχόλια