1) Ο Ντίας.. ξέχασε τον ασπρομάλλη - 2) «Εγώ ο ίδιος είμαι ανίκανος μερικές φορές»


-Για την... εμπειρία του στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ, στο ημίχρονο του αγώνα ΑΕΚ-Αρη, μίλησε ο Πορτογάλος ρέφερι...


Στα γεγονότα του ημιτελικού αγώνα Κυπέλου ΑΕΚ-Αρη, που έγινε στις 4 Μαρτίου, αναφέρθηκε ο Πορτογάλος διαιτητής Αρτούρ Ντίας, ο οποίος σφύριξε το ματς και φυσικά του έμεινε ότι «κάποιος άρπαξε τον βοηθό από τα γεννητικά όργανα».
Πιο συγκεκριμένα, ο ρέφερι τόνισε: «Ήρθε κάποιος από μία ομάδα (σ.σ. χωρίς να αναφέρει ποια ομάδας ήταν και ποιος ακριβώς) δίπλα στον έναν βοηθό μου και του άρπαξε τα γεννητικά του όργανα. Ήταν ξεκαρδιστικό! Δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο! Ήταν μία ασυνήθιστη επίθεση. Δεν μπορούσα να το πιστέψω».
Για αυτό το ματς η ΑΕΚ τιμωρήθηκε με δυο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, ενώ ο Μελισσανίδης με απαγόρευση εισόδου στα γήπεδα για οκτώ μήνες. Και για τις δυο πρωτόδικες ποινές, η ΑΕΚ κατέθεσε έφεση.
Πάντως, ο Ντίας ξέχασε τον ασπρομάλλη, αν και έγραψε σχετικά στο φύλλο αγώνα τα εξής:
«Στο μεταξύ, ένας από αυτούς, ένας μεγάλος σε ηλικία άνδρας με άσπρα μαλλιά, φώναζε ‘Κανένα πέναλτι, εγώ είμαι το αφεντικό, δεν υπάρχει κανένα πέναλτι’. Πήγε στον πρώτο βοηθό, έβαλε τα χέρια του στα γεννητικά του όργανα και του είπε ‘Άντε γ@@@, κανένα πέναλτι’».
Σε ερώτηση για την καριέρα του ως διαιτητής, απάντησε: «Εγω ο ίδιος είμαι ανίκανος μερικές φορές. Δεν μου αρέσει να είμαι ανίκανος. Θα ήθελα να είμαι επιτυχής, πιο αποτελεσματικός σε μερικές αποφάσεις μου. Όπως είναι, για παράδειγμα, ο ίδιος ο παίκτης, ο οποίος όταν έχει έναν ανοιχτό στόχο δεν θέλει να αποτύχει. Αλλά είναι η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές κι αυτός αποτυγχάνει».
Προσέξτε, πρόκειται για διαιτητή τις ελίτ κατηγορίας της Ευρώπης. Οι Ελληνες που τα ξέρουν όλα, τα βλέπουν αυτά;
Για την σχέση του με τον διαιτητή VAR: «Δεν πρέπει να παρεμβαίνει. Οι αποφάσεις είναι για τον διαιτητή στο γήπεδο, να πάρει την απόφασή του και να είναι αυτόνομος. Στην αρχή με το VAR υπήρχε μία φάση προσαρμογής. Τώρα είμαι εγώ αυτός που θα πω «δείτε αν η φάση είναι εντάξει, οπότε δεν θα υπάρχει θόρυβος αύριο».
Πάντως, δεν είπε λέξη για τον συμπατριώτη του Μέλο Περέιρα...
Μεγάλος δάσκαλος ο αρχιδιαιτητής, ακόμη και εκτός γηπέδων.
Εκανε τον Ντίας να θέλει να ξανάρθει στην Ελλάδα...


Σχόλια