Τζώρτζογλου VS Κουκουλάκης στο «Μετρόπολις»


www.neakriti.gr
«Επιμένω ότι ο Κουκουλάκης στοιχίζει 200 χιλ. ευρώ το χρόνο στο ποδόσφαιρο και εάν είναι ψέματα, τον προκαλώ να μου κάνει μήνυση ή αγωγή» είπε ο Νίκος Τζώρτζογλου σε συνέντευξή του σε ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης 
Στο Ράδιο «Μετρόπολις» της Θεσσαλονίκης φιλοξενήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης από τον δημοσιογράφο κ. Μπούζο ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ηρακλείου κ. Νίκος Τζώρτζογλου, για να μιλήσει για το θέμα του Παγκρήτιο Σταδίου και την αρνητική εξέλιξη για τα δύο πρώτα παιχνίδια της Εθνικής, που δεν θα γίνουν στο Ηράκλειο λόγω της καθυστέρησης των έργων από τον δήμο Ηρακλείου…
Ωστόσο οι αναφορές Τζώρτζογλου, όταν μεταξύ άλλων του ζητήθηκε να σχολιάσει και τους σκανδαλώδεις μισθούς που ακούγονται ότι αμείβονται στελέχη της Ομοσπονδίας και ιδιαίτερα οι αξιωματούχοι της διαιτησίας και ο κ. Περέιρα, προκάλεσαν παρέμβαση Κουκουλάκησ την εκπομπή ενώ υπήρξε και νέα απάντηση από τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ!
Στις απαντήσεις που έδωσε ο κ. Τζώρτζογλου, είπε κατ’ αρχήν ότι ο υπερβολικός μισθός που ακούγεται μετά την ψήφιση του νέου αθλητικού νόμου ότι θα αμείβεται ο κ. Γραμμένος δεν ισχύει, αφού αυτό θα το αποφασίσει η γεν. συνέλευση της Ομοσπονδίας. Ενώ χωρίς να αναφέρει όμως ονόματα και διευθύνεις, επιβεβαίωσε τις κατά καιρούς καταγγελίες του για τους τρελούς μισθούς που υπάρχουν και την ΚΕΔ, και που προφανώς δεν άρεσαν στον πρώην αρχιδιαιτητή και υπεύθυνο σήμερα του VAR στην Ελλάδα κ. Μιχάλη Κουκουλάκη, που ζήτησε και έκανε παρέμβαση, επειδή θεώρησε τον εαυτό του θιγμένο…
Ο κ. Κουκουλάκης προσπάθησε να διαψεύσει τον κ. Τζώρτζογλου λέγοντας «δεν αφορά κανένα με πόσα χρήματα αμείβομαι και πόσα στοιχίζω στην ΕΠΟ, αλλά πάντως δεν είναι αληθές το ποσό των 200.000 ευρώ το χρόνο που αναφέρει ο κ. Τζώρτζογλου, ο οποίος εννοεί εμένα όταν αναφέρει συντοπίτης μου πρώην διαιτητής…»
Ο δημοσιογράφος της εκπομπής κ. Μπούζος παρά τις επίμονες προσπάθειες και ερωτήσεις να του απαντήσει ο κ. Κουκουλάκης πόσα παίρνει τελικά, αφού το ποσό τω 200.000 που ισχυρίζεται ο κ. Τζώρτζογλου είναι λάθος, ο κ. Κουκουλάκης απέφυγε να απαντήσει.
Ακούγοντας τον κ. Κουκουλάκη να τον αμφισβητεί, ο κ. Τζώρτζογλου έκανε πρόσθετη παρέμβαση στην εκπομπή, λέγοντας μεταξύ των άλλων: «…Προκαλώ τον κ. Κουκουλάκη εάν το σκανδαλώδες ποσό πρόκληση των 200.000 ευρώ που αναφέρω και επιμένω ότι στοιχίζει στο ποδόσφαιρο είναι ψέματα, ας μου κάνει μήνυση ή αγωγή! Όσο γι’ αυτό που λέει ότι δεν έχω δικαίωμα και δεν αφορά κανέναν πόσα χρήματα παίρνει, εγώ έχω το δικαίωμα αλλά κυρίως έχω υποχρέωση να το κάνω ως μέλος της ΕΠΟ που είμαι, όταν σήμερα τα σωματεία μου και όλα τα 4000 σωματεία στην πατρίδα μας δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ και οι περισσότεροι Έλληνες λιμοκτονούν, τρώνε από τα σκουπίδια και δουλεύουν για 400 ή 500 ευρώ το μήνα…»
Όσον αφορά την τοποθέτησή του για το θέμα του Παγκρητίου, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ είπε ότι είναι ευθύνη των υπηρεσιών του δήμου Ηρακλείου και δικαιολόγησε την ΕΠΟ για την απόφασή της, παρότι ο ίδιος και η ΕΠΣΗ είναι θιγμένοι: «Η Εθνική από το Σεπτέμβρη και μετά θα παίξει κανονικά στην Κρήτη, όμως, λόγω αμφιβολίας στην καθυστέρηση κατασκευής του σκεπάστρου, για την οποία ευθύνονται οι υπηρεσίες του Δήμου Ηρακλείου, πήρε η ΕΠΟ αυτήν την απόφαση για τα παιχνίδια με Ιταλία και Αρμενία. Αν και εγώ θίγομαι, τη δικαιολογώ απόλυτα. Δεν μπορεί να ρισκάρει η ΕΠΟ, είναι σημαντικά θέματα, πολύ περισσότερο από τη στιγμή που εμπλέκονται και οι UEFA/FIFA. Δεν ξέρω που θα παίξει η Εθνική αυτά τα δύο παιχνίδια, σίγουρα δεν θα είναι στο Παγκρήτιο».

Σχόλια