ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ

***Η (πρώτη) απάντηση του Χρήστου Υφαντή


ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ

Κυρίες και κύριοι καλημέρα σας! Ζήτησα από τον διαχειριστή της παρούσας ιστοσελίδας την άδεια να την χρησιμοποιήσω " για ίδιον όφελος" για να απαντήσω στο εξαιρετικής χρονολογικής ακρίβειας μεν, σαφέστατης στόχευσης δε, πόνημα της ιστοσελίδας 
www.sdna.gr, που αφορά στην αφεντιά μου (παρεπιπτόντως η γυναίκα μου ικανοποιήθηκε απολύτως από τη φωτογραφία).. 

Με προέτρεψε "να το ξανασκεφτώ", επειδή, όπως είπε, " δεν έχει νόημα να ασχολείται κανείς με κατά παραγγελία δημοσιεύματα, με τα οποία γελάει ο κάθε πικραμένος και αναδεικνύουν απλώς την αγωνία του συντάκτη να βρει κάτι να παρουσιάσει ως παράνομο, παράτυπο ή τέλος πάντων να υπονοήσει κάτι τέτοιο, ώστε να ικανοποιηθεί αυτός που το παράγγειλε".

Προς στιγμήν, για να πω την αμαρτία μου, σκέφτηκα μια ανάλογη αντίδραση.

Μάλιστα γέλασα με την διαπίστωση ότι καταναλώθηκαν τέσσερις (4.000) χιλιάδες λέξεις για κάποιον που «δεν ασχολείται κανείς μαζί του», σύμφωνα με τον συντάκτη.

Άλλαξα, όμως, γνώμη για ένα απλό λόγο. Για να δείξω σε αυτούς που αποφάσισαν να (ξανα)κάνουν καριέρα στην πλάτη μου ή να με κατατάξουν αυθαίρετα κάπου, επειδή έτσι βολεύει τα αφεντικά τους σε Δύση και Ανατολή, τι ακριβώς θα πάθαιναν αν αποφάσιζα ποτέ να (ξανα)γράψω. Λέω λοιπόν να διαβάσουν και τη δική μου άποψη.

Ες αύριον, λοιπόν, τα σπουδαία γιατί το Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού είναι ιερό και είναι αρρώστια να ασχολείται κανείς με οποιασδήποτε ποιότητας υπαλληλίσκους.

Υ.Γ. Εκτιμώντας τον κόπο και τον ιδρώτα του ανώνυμου συντάκτη του υπόσχομαι ότι θα τον τοποθετήσω στην πρώτη θέση της διαδικασίας νομικής ικανοποίησης μου, την οποία βεβαίως θα επιδιώξω άμεσα. Μην πάει χαμένος ο κόπος του τώρα που τον περιμάζεψε η στέππα…