"Αποκαλύψεις"

«Επιβίωσα με μεγάλη δυσκολία και τεράστιο προσωπικό κόστος στην ΕΠΟ όλα αυτά τα χρόνια. Έζησα καταστάσεις που θυμίζουν τον διωγμό των πρώτων χριστιανών, μια στοχευμένη συμπεριφορά εναντίον μου. Στην περίπτωσή μου, δέχθηκα κάτι παραπάνω από πιέσεις, μάλλον δεν ήμουν αρεστός σε προσωπικό επίπεδο. Πλέον όμως είμαι πιο αισιόδοξος για το μέλλον, αν και πάλι ακούω το όνομά μου να εμπλέκεται σε διάφορα σενάρια και εξακολουθούν να υπάρχουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που δεν με θέλουν στην ΕΠΟ».
Γιώργος Δημητρίου στον ΣΠΟΡ FM
Διευθυντής Τμήματος Αδειοδότησης της ΕΠΟ

Αφού λοιπόν έζησε καταστάσεις που «θυμίζουν διωγμό των πρώτων χριστιανών», γιατί δεν παραιτούνταν και να τα καταγγείλει τότε που έπρεπε; Μήπως τα λέει για λόγους εντυπώσεων επειδή το όνομά, όπως ακούει ο ίδιος, «εμπλέκεται σε διάφορα σενάρια και εξακολουθούν να υπάρχουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που δεν με θέλουν στην ΕΠΟ»;
Αν δεν ήταν πρώην και νυν παράγοντας μεγάλης ομάδας, ο Δημητρίου θα έμπαινε ποτέ στο συγκεκριμένο πόστο;
Ποια η σχέση του με τον συγκεκριμένο (πρώην και νυν) παράγοντα ΠΑΕ;
Μήπως υπάρχει λόγος και δεν πρέπει να ασχοληθεί με τις φετινές αδειοδοτήσεις;
Θα εξηγήσει πως πήρε άδεια ο Παναθηναϊκός το 2014, χρονιά που υπήρξαν αντιδράσεις;