Το είδαμε κι αυτό! Ο Γραμμένος διαψεύδει τον Σαββίδη


Ιβάν Σαββίδης:
«Πέρυσι έπρεπε να το κάνουμε. Θυσιαστήκαμε και χάσαμε τρεις βαθμούς και λυπάμαι που συναγωνιστές μας δεν μας στήριξαν. Εκείνες οι ομάδες έλεγαν πως είμαστε μαζί, αλλά όταν είπαμε ότι δεν πάμε στο δεύτερο παιχνίδι, προς μεγάλη έκπληξη μου ο ΠΑΟΚ έμεινε μόνος του. Και τότε κατάλαβα ότι την ιστορία δεν την ξαναγράφεις».
«Δεν χρειαζόμαστε κανέναν. Και στις εκλογές της ομοσπονδίας θα πάμε μόνοι μας. Οι συναγωνιστές δεν συμπεριφέρονται έτσι. Αν στην θέση του ΠΑΟΚ, ήταν οποιαδήποτε άλλη ομάδα, εμείς δεν θα πηγαίναμε στο παιχνίδι και θα στηρίζαμε. Ακόμα και αν με κατηγορούσε η οικογένεια του ΠΑΟΚ. Αυτός είναι ο χαρακτήρας μου».
 «Πως μπορώ εγώ να έχω κάτι κοινό με κάποιους ανθρώπους που για κάποιες τηλεοπτικές άδειες με κατηγορούν και μου πετάνε λάσπη. Και πως μπορείς να κάνεις φιλίες όταν σου λένε ένα πράγμα και κάνουν το άλλο. Και μετά η φιλία είναι φιλία, εγώ όπως και ο ΠΑΟΚ, έχω ένα φίλο. Είναι το συμφέρον του ΠΑΟΚ. Ο δεύτερος φίλος είναι το συμφέρον του ελληνικού καθαρού ποδοσφαίρου, Άλλους φίλους δεν έχω και δεν μπορούν να υπάρχουν».

*Οι δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΟΚ έγιναν το βράδυ της Κυριακής, μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Τα λεγόμενά του δεν αφήνουν καμία αμφιβολία περί διάλυσης της συμμαχίας.

Βαγγέλης Γραμμένος:
«Αν η ερώτηση αφορά την διάσπαση της επονομαζόμενης συμμαχίας, σας διαβεβαιώ κατηγορηματικά ότι κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, θα ήμουν άλλωστε ο πρώτος που θα το ήξερε».

*Οι δηλώσεις έγιναν την περασμένη Παρασκευή μετά την ετήσια εκδήλωση της ΕΠΣ Ηπείρου.

***Με βάση τα λεγόμενά τους και πάντα σε συνδυασμό με το πώς παρουσιάζονται οι δηλώσεις του από την προπαγάνδα, κάποιος δουλεύει κάποιοι και δεν αναφερόμαστε στους Σαββίδη και Γραμμένο αλλά στο πως παρουσιάζονται οι δηλώσεις τους. Αυτά για να δικαιολογήσουμε τον τίτλο. Κατά τα άλλα, τα συμπεράσματα δικά σας. Δεν χρειάζονται αναλύσεις, πάντως δεν είναι αυτές που σας παρουσιάζουν τα "παπαγαλάκια" της προπαγάνδας, για το τι γίνεται ενόψει των εκλογών της ΕΠΟ, αν και θα επανέλθουμε με νεότερο ρεπορτάζ με την πραγματική καταγραφή των εξελίξεων…