Ελευθεριάδης: «Δεν θα διεκδικήσω την ΕΠΟ. Αηδίασα με αυτά που είδα»

*** «Θα έπαιρνα τις εκλογές τον Οκτώβριο»
***Δεν κατεβαίνει ούτε στην ΕΠΣ Πιερίας
Ξεκάθαρος ήταν ο πρόεδρος της ΕΠΣ Πιερίας Δημήτρης Ελευθεριάδης , για τις εκλογές της ΕΠΟ. «Δεν θα διεκδικήσω την ΕΠΟ» δήλωσε στον ARENA FM 89.4 και εξήγησε : Αυτοί θέλουν την ΕΠΟ μόνο για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Ήθελα οι Ενώσεις να είναι ενωμένες, να υπάρχει συναίνεση και να δούνε το ερασιτεχνικό. Εγώ, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν κατεβαίνω για την ΕΠΟ. Έχω μάθει να περπατάω με ψηλά το κεφάλι. Ήμουν πάντα και είμαι αυτόνομος».
Συνεχίζοντας ο πρόεδρος της ΕΠΣ Πιερίας συμπλήρωσε : «Αηδίασα με αυτά που είδα. Ο Θεός τους είναι μόνο το χρήμα. Ο κ. Μαρινάκης ήταν ο μόνος που ήταν συναινετικός. Όταν με πρότεινε ο κ. Γκιρτζίκης πήρα τον κ. Γραμμένο να βρεθούμε. Η δική μου θέση ήταν ότι το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι ενωμένο. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να είχαμε ένα σωστό ελληνικό ποδόσφαιρο και να κάνουμε βήματα προόδου.
Τις εκλογές θα τις έπαιρνα τον Οκτώβριο. Ο Μελισανίδης έβαλε τον Μητρόπουλο για να κάνει ασφαλιστικά μέτρα ώστε μη χάσει τις εκλογές. Γιατί δεν έγιναν τότε οι εκλογές;

Γιατί τους φόρτωσαν όλους αυτούς που παίρνουν μισθούς ως προσωρινή επιτροπή στην ΕΠΟ, την στιγμή που οι Ενώσεις δεν παίρνουν φράγκο»