Δ. Μπαλαφούτης: «Με χτυπούν μέσω του γιου μου»

Με γραπτή του δήλωση, το μέλος του ΔΣ και πρώην πρόεδρος της ΕΠΣ Αχαΐας, Δημήτρης Μπαλαφούτης, επιτέθηκε στη διοίκηση της Ενωσης επειδή ο γιος του και ποδοσφαιριστής της Αναγέννησης Ψαθοπύργου, Στάθης Μπαλαφούτης, κλήθηκε σε απολογία από την πειθαρχική επιτροπή. Αναλυτικά:
«Η διοίκηση της ΕΠΣ Αχαΐας έχοντας μικρό διάστημα στην ηγεσία της, μας έκανε να της δώσουμε πίστωση χρόνου στα όποια λάθη έχουν γίνει μέχρι τώρα εκ μέρους της. Όμως σήμερα είμαι αναγκασμένος να προβώ σε ανακοίνωση, θεωρώντας απαράδεκτη και αχαρακτήριστη την κλήση σε απολογία από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑ του γιού μου Ευστάθιου Μπαλαφούτη με την ιδιότητά του ως ποδοσφαιριστή, της Αναγέννησης Ψαθοπύργου. Η ηθική που διέπει τον γιο μου είναι απόρροια της σωστής ανατροφής που έχει λάβει. Ομως αυτό δεν αποτελεί μόνο την εικόνα και το καύχημα που μπορεί να έχει ένας πατέρας. Αυτήν την άποψη πρεσβεύει η πλειοψηφία των ανθρώπων που ασχολούνται με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και τον γνωρίζουν. Αναφέρω η πλειοψηφία γιατί υπάρχουν και μειονότητες σαν τους σημερινούς διοικούντες της ομάδας του Φοίνικα Σαλμενίκου. Τα αρνητικά τους συναισθήματα και η συμπεριφορά των σημερινών διοικούντων της ομάδας είναι εμφανείς αποδείξεις ότι κατά βάθος έχουν το λιγότερο έλλειψη ασφάλειας!
Χωρίς λοιπόν να έχει γραφτεί τίποτα στο φύλλο αγώνα από τους διαιτητές, από τον παρατηρητή ή από κάποιον άλλον αξιωματούχο του αγώνα καλείται ο γιός μου σε απολογία! Αν οι σημερινοί διοικούντες του Φοίνικα Σαλμενίκου βρήκαν αυτόν τον τρόπο μέσω του γιού μου για να με χτυπήσουν κάνουν πολύ άσχημα! Γιατί ουδείς επικινδυνέστερος του ευεργεθέντα αχάριστου… Η έχουν κοντή μνήμη και ξέχασαν ότι έχω προσφέρει τα μέγιστα στην συγκεκριμένη ομάδα. Συμβάλλοντας ακόμη και σε γραφειοκρατικά θέματα ακόμη και στη δημιουργία του καταστατικού μιας ομάδας που ακόμη και σήμερα παραμένω μέλος! Αν πάλι βρήκαν αυτόν τον τρόπο για να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας και να βγουν από την αφάνεια στην επιφάνεια, δεν χρειάζεται, το έχουν πραγματοποιήσει ήδη με τον τρόπο που εντάχθηκαν στην αντίπαλη από εμένα παράταξη στις πρόσφατες εκλογές. Δυστυχώς γι' αυτούς ο κόσμος είναι μικρός. Και καθώς ουδεμία καταγγελία έγινε από τη συγκεκριμένη ομάδα, παρά η Πειθαρχική Επιτροπή καλεί τον γιό μου σε απολογία, απλώς γιατί ανακοινώσεις της ομάδας του Φοίνικα Σαλμενίκου είδαν το φως της δημοσιότητας, θα κλείσω με ένα τεράστιο λυπάμαι για όλους αυτούς, που απλά σε μια κρίση διαύγειας χρησιμοποίησαν τον όρο συναίνεση».


ΠΗΓΗ: www.pelop.gr