Κούγιας για τη διαιτησία: «Είμαστε συνεταίροι μεταξύ μας αλλά ο καθένας κοιτάει να βγάλει τα μάτια του άλλου. Έτσι θα κάνουμε αξιόπιστο πρωτάθλημα;»

Στο Αθλητικό Μετρόπολις 95,5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ, Αλέξης Κούγιας. Διαβάστε τις δηλώσεις του για τη διαιτησία:
Για την διαιτησία: «Με αφορμή το παιχνίδι στην Τρίπολη και την διαιτητική τραγωδία, είδα όλα τα παιχνίδια της ΑΕΛ από την αρχή της χρονιάς. Σε όλα τα παιχνίδια που έπαιξε η ΑΕΛ η διαιτησία ήταν 60-40 εναντίον μας. Τα διαιτητικά λάθη ήταν προκλητικά, τα λάθη των εποπτών ήταν για να πας να τους βρεις στο σπίτι τους και να τους πεις δεν ντρέπεσαι; Εχω τρομάξει με αυτά που είδα όταν έβαλα να δω ξανά τα παιχνίδια της ΑΕΛ και τις διαιτησίες. Είμαστε συνεταίροι μεταξύ μας αλλά ο καθένας κοιτάει να βγάλει τα μάτια του άλλου. Έτσι θα κάνουμε αξιόπιστο πρωτάθλημα;»

 Για τη συνάντηση του Βρέντζου με την ΚΕΔ: «Ναι μπορεί να το κάνει. Το έχω κάνει και εγώ στο παρελθόν. Και τότε τον έναν τον είχα πιάσει από το λαιμό. Δεν συνέβη τίποτα, μπορεί να τους δει ο οποιοσδήποτε. Το ξέρουν όλοι όταν πας να δεις την ΚΕΔ. Πάντα υπάρχουν διορισμένοι υπάλληλοι από αυτούς που κάνουν κουμάντο στην ΕΠΟ. Και ενημέρωναν τις ομάδες τους. Εχει περάσει πλέον η κυριαρχία του Μαρινάκη. Αλλοι κάνουν κουμάντο πλέον».
Για την κίνηση του κ.Μαλάτου: «Ψάχνω να βρω που διδάσκει και ποιος είναι. Είναι υποβολιμιαία. Νομικά έχει τύχη η κίνηση αυτή. Εγώ είμαι άνθρωπος του νόμου και επιβίωσα από αυτό ως δικηγόρος, η ιδανική μορφή κοινωνικής συμπεριφοράς είναι ο απόλυτος σεβασμός στην νομοθεσία. Το ποδόσφαιρο παγκοσμίως έχει οικοδομηθεί στην αυτοδιοίκηση όπως θέλει και η UEFA».