Παραίτηση Παπακωνσταντίνου από την ΕΠΣ Εύβοιας: «Με πρωτοφανείς μεθοδεύσεις μας κατηγόρησαν για ό,τι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους»

Την παραίτησή του από την προεδρία και το ΔΣ της ΕΠΣ Εύβοιας υπέβαλε ο Γιάννης Παπακωνσταντίνου την Πέμπτη 15/02. Η αποχώρησή του έχει σχέση με τη δικογραφία του ποδοσφαίρου που κρατά ομήρους πλήθος ποδοσφαιρικών παραγόντων, επειδή υπάρχει νομικό κώλυμα, αναφορικά με την ενασχόλησή τους με το άθλημα. Στην επιστολή ο Ευβοιώτης παράγοντας και πρώην αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ αναφέρει ότι κάποιοι «θεώρησαν καλό, με πρωτοφανείς μεθοδεύσεις (που τα αποτελέσματά τους είναι ορατά πλέον, αν και δεν έχουν ολοκληρωθεί) να μας κατηγορήσουν για ό,τι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους».
Επίσης, ο Γιάννης Παπακωνσταντίνου επισημαίνει: «Την πορεία μου στο ποδόσφαιρο και φυσικά θα την κρίνει η ιστορία. Δυστυχώς, όμως, για το πείσμα ορισμένων, που ήθελαν να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους σκοπούς, θα πρέπει να το κρίνει και η δικαιοσύνη».
Ενώ ξεκαθαρίζει: «Θα ήθελα να τονίσω ότι όλα αυτά τα χρόνια η ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο δεν μου προσέφερε καμία μα καμία χρηματική αμοιβή!»
Αναλυτικά η ανακοίνωση της παραίτησής του Γιάννη Παπακωνσταντίνου από την θέση του προέδρου, μετά το πέρας του ΔΣ της ΕΠΣ Εύβοιας που έγινε στις 15/02:
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
"Από μικρό παιδί μου άρεσε το ποδόσφαιρο. Υπήρξα ποδοσφαιριστής και παράγοντας στην ομάδα του χωριού μου για πολλά χρόνια. Η αγάπη μου για το άθλημα κι η διάθεσή για προσφορά με οδήγησε στο να ασχοληθώ με τα διοικητικά της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Εύβοιας από το 2003, με την συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Είχα την τύχη και την τιμή, το 2005, να με επιλέξουν τα μέλη του ΔΣ για Πρόεδρο της ΕΠΣΕ. Με πολύ κόπο καταφέραμε η Ένωση να κάνει βήματα μπροστά, σε όλα τα επίπεδα, με μεγαλύτερη επιτυχία την δημιουργία του Ενωσιακού γηπέδου, που
εγκαινιάσθηκε το 2008.
Συνέχισα τον αγώνα για την πρόοδο του Ευβοϊκού, αλλά, σιγά - σιγά και του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, με την συμμετοχή μου, ως αναπληρωματικού μέλους, στην ΕΠΟ, από το 2008.
Κι ο δρόμος αυτός συνεχιζόταν. Η μέγιστη τιμή ήταν το 2012, όταν έγινα μέλος του ΔΣ της ΕΠΟ κι επιλέχθηκα ως Αναπληρωτής Πρόεδρος, θέση που πότε άλλοτε δεν είχε παράγοντας από το νομό μας. Σε αυτή την θητεία μου ευτύχησα να συνοδεύσω την Εθνική μας ομάδα σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο και να γευτώ μια σειρά από επιτυχίες του ποδοσφαίρου μας, σε όλα τα επίπεδα. Παράλληλα υπήρξε ένα τεράστιο έργο σε λειτουργία με βασικότερο την αναδιάρθρωση του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, για την
σωτηρία του, της οποίας ήμουν ο εμπνευστής. Δυστυχώς το σχέδιο εγκαταλείφθηκε, με ορατά τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης στις μέρες μας.
Την πορεία μου στο ποδόσφαιρο και φυσικά θα την κρίνει η ιστορία. Δυστυχώς, όμως, για το πείσμα ορισμένων, που ήθελαν να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους σκοπούς, θα πρέπει να το κρίνει και η δικαιοσύνη. Θεώρησαν καλό, με πρωτοφανείς μεθοδεύσεις
(που τα αποτελέσματά τους είναι ορατά πλέον, αν και δεν έχουν ολοκληρωθεί) να μας κατηγορήσουν για ό,τι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.
Επίσης θα ήθελα να τονίσω οτι όλα αυτά τα χρόνια η ενασχόληση μου με τοποδόσφαιρο δεν μου προσέφερε καμία μα καμία χρηματική αμοιβή ! Αντιθέτως
μάλιστα το ποδόσφαιρο το πλήρωσα πολύ ακριβά και εγώ και η οικογένεια μου ! και όσον αφορά εμένα δεν το μετάνιωσα ποτέ !!!
Θα ήθελα να διαβεβαιώσω πως μπορεί, με την παραίτηση μου από Πρόεδρος της ΕΠΣΕ, να αποχωρώ από τα διοικητικά του ποδοσφαίρου, αλλά θα είμαι συνεχώς, όπως ήμουν πάντα, στα γήπεδα, κομμάτι του ποδοσφαίρου, δίπλα στον αθλητή, τον παράγοντα, τον προπονητή, τον διαιτητή, τον φίλαθλο.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια, που μαζί τους, με πολύ κόπο αλλά και περισσότερη διάθεση, πετύχαμε σημαντικά πράγματα. Ακόμα, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις ομάδες της Εύβοιας και στους ανθρώπους τους, για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια.
Επιθυμώ να τονίσω, για μια ακόμη φορά, ότι έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη κι είμαι βέβαιος ότι, αντίθετα με τις επιθυμίες και τα παιχνίδια κάποιων, η αλήθεια θα λάμψει και θα εξαφανίσει κάθε ίχνος κατηγορίας από το πρόσωπό μου."