Τζώρτζογλου: «Χαμένος είναι αυτός που δεν μάχεται. Χάνει αυτός που δεν διεκδικεί»

Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ηρακλείου μίλησε στο Metropolis 95,5 και σχολίασε τις εκλογές της ΕΠΟ και μίλησε για την ενδεχόμενη υποψηφιότητά του. Αναλυτικά:
Για το αν υπάρχει πιθανότητα να κατέβει στις εκλογές της ΕΠΟ: «Είναι κάτι το οποίο με προβληματίζει τον τελευταίο καιρό, το σκέφτομαι, είναι κάτι όμως το οποίο δεν έχω αποφασίσει οριστικά».
Για το πότε θα πάρει την τελική του απόφαση: «Ούτως ή άλλως οι εκλογές θα είναι απ' ότι φαίνεται πάρα πολύ σύντομα, τις επόμενες δεκαπέντε μέρες, οπότε μέσα στις επόμενες δύο μέρες θα είναι η απόφασή μου οριστική αν θα κατέβω ή όχι».
Για το αν θα έχει τη στήριξη κάποιου σε περίπτωση που κατέβει: «Τον Τζώρτζογλου τον στηρίζει ο Τζώρτζογλου. Μέχρι στιγμής υπάρχει εμπιστοσύνη από κάποιες ενώσεις προς το πρόσωπό μου, από κάποιες έχει δημοσιοποιηθεί, από κάποιες ίσως όχι, σκέφτομαι, τα ζυγίζω και επαναλαμβάνω ότι τις επόμενες δύο μέρες θα είναι η απόφασή μου οριστική».
Για το αν πηγαίνει για την νίκη: «Νομίζω ότι η παράταξη του Βαγγέλη του Γραμμένου προηγείται ξεκάθαρα. Έχω μάθει στην ζωή μου κύριε Μπούζος ότι χαμένος είναι αυτός που δεν μάχεται. Χάνει αυτός που δεν διεκδικεί».

Για το αν θα έχει την στήριξη του Ολυμπιακού: «Δεν ξέρω αν ισχύει, μέχρι τώρα φαίνεται ότι ο Ολυμπιακός κάτι άλλο ψάχνει, δεν με ενδιαφέρει, η προσπάθειά μου χρόνια τώρα είναι ένα διαφορετικό ποδόσφαιρο. Με ενδιαφέρει να επικρατήσει η κοινή συναίνεση».