Ανοιξε πόρτα…

«Έκανα και κάνω προσπάθειες να βοηθήσω. Τελευταία κάποιοι με παρεξηγούν στην Ελλάδα. Αυτό με απογοητεύει, με πικραίνει, αλλά είμαι ειλικρινής απέναντι στον λαό και τον Θεό. Δυστυχώς, αυτά που γνωρίζω με το πέρασμα του χρόνου στην Ελλάδα, αυτά που δεν μου αρέσουν, μου χαλούν το όνειρο γι' αυτήν. Κάποιες στιγμές, λέω ...να φύγω. Να φύγω για να μου μείνουν τα τρυφερά αισθήματα, που ακόμη έχω για την Ελλάδα», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Προφανώς νόμισε ότι η Ελλάδα είναι χώρα που μπορούσε να επιβάλλει τους δικούς του κανόνες, χαρακτηριστική περίπτωση στο ποδόσφαιρο η υπόθεση Πλατανιά και όλο το… κυνήγι για την αφαίρεση βαθμών από τον Ολυμπιακό, και προσγειώθηκε ανώμαλα. Ενας ακόμη λόγος μπορεί να είναι ότι τα μέτωπα ανοίγουν ένα ένα…