Μανούσος: «Πρώτα ο Μαθιουλάκης μου λέει βγες και μίλα' και μετά 'εγώ σου έδωσα άδεια να μιλήσεις, όχι όμως να πεις αυτά που είπες'»

*** «Δεν ξέρω ποια συμφέροντα έχει ο πρόεδρος και τι υποσχέσεις έχει πάρει»
*** «Αυτά που διαβάζω για κλωτσιές και μπουνιές είναι τραβηγμένα έως και για γέλια»
*** «Είχα βάλει το γκολ, ήμουν από τους πρώτους που μπήκα στα αποδυτήρια και δεν με ακούμπησε κανείς»
***«Αν έχεις φάει ξύλο και έχουν δημιουργηθεί τόσα επεισόδια όσα λένε κάποιοι, τότε είτε παρουσιάζεσαι με πρησμένη μούρη, είτε κουτσαίνοντας, είτε δεν βγαίνεις να παίξεις»
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr

Eίναι ένα από τα πρόσωπα των ημερών αφού οι δηλώσεις του για τα όσα έγιναν στον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Πλατανιά στο "Γ. Καραϊσκάκης' ήρθαν σε σύγκρουση με τα όσα υποστηρίζει η πρώην πια ομάδα του. Ο Γιώργος Μανούσος μίλησε στον Sport24 Radio 103,3 και έδωσε τις δικές του απαντήσεις.
Ο 30χρονος επιθετικός μίλησε στον Παντελή Διαμαντόπουλο και τον Παντελή Βλαχόπουλο για το ματς Ολυμπιακός - Πλατανιάς, τον πρόεδρο του Πλατανιά και τους συμπαίκτες του, το "διαζύγιο" με τους Χανιώτες και την επόμενη ομάδα του.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΗΛΩΣΕ:
Για το τέλος του από τον Πλατανιά: "Το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαι χαρούμενος που βγήκα και μίλησα. Πιστεύω ότι μου έκανε καλό που με έδιωξε ο κ. Μαθιουλάκης από την ομάδα, γιατί αυτή τη στιγμή έχω αρκετές προτάσεις και με περισσότερα χρήματα από αυτά που μου έδινε ο κ. Μαθιουλάκης".
Για το εάν έχει κλείσει με τον Πανιώνιο: "Όχι, δεν έχω κλείσει και ούτε έχω μιλήσει με κανέναν άνθρωπο από τον Πανιώνιο. Δεν γνωρίζω πως βγήκε αυτό. Προφανώς, όπως βγήκαν και όλα τα άλλα. Όπως βγήκε ότι εγώ έχω δικηγόρο τον Λίβα, ενώ με τον Λίβα δεν έχω καμία σχέση. Έχω δικηγόρο τον κ. Αλαφραγκή από τον ΠΣΑΠ. Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με κανένα δημοσιογράφο που λέει το μακρύ και το κοντό του".
Για το τι ειπώθηκε στη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Πλατανιά κ. Μαθιουλάκη: "Είχα πάει να δω το παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Πλατανιά γιατί εγώ ήμουν τιμωρημένος. Πήγα να το δούμε μαζί και να του μιλήσω γιατί ήθελα να πάρω άδεια για να βγω να μιλήσω. Γιατ'ί ήθελα να μιλήσω. Ο κ. Μαθιουλάκης είχε πει ότι δεν θα μιλήσει κανείς. Δεν καταλαβαίνω το λόγο που είχε πει να μην μιλήσει κανένας ποδοσφαιριστής, ενώ ήδη είχαν προηγηθεί κάποιες συνεντεύξεις ποδοσφαιριστών που είχαν βγει και είχαν πει τη γνώμη τους. Με τα πολλά μου λέει 'βγες και μίλα'. Βγαίνω, μιλάω και την επόμενη ημέρα με φώναξε μαζί με όλους τους συμπαίκτες μου στα αποδυτήρια και μου είπε 'δεν θα κάνεις προπόνηση σήμερα' και "έλα στα γραφεία και θα υποστείς όλες τις συνέπειες" . Συνέχισε λέγοντας 'εγώ σου έδωσα άδεια να μιλήσεις, όχι όμως να πεις αυτά που είπες'. Νομίζω ότι και στα δύο παιχνίδια με τον Ολυμπιακό δεν έδωσα κανένα δικαίωμα. Ημουν από τους καλύτερους παίκτες και σκόραρα και στα δύο παιχνίδια".
Για το εάν δέχτηκε αντικείμενα στο "Γ. Καραϊσκάκης": "Ναι, δέχτηκα. Με έβριζαν, υπήρχαν κάποιες άσχημες κουβέντες. Εν πάσει περιπτώσει υπήρχε ένταση. Αυτά που διαβάζω για κλωτσιές και μπουνιές είναι τραβηγμένα έως και για γέλια. Εγώ κατάλαβα ότι σαν να με απείλησε ο Μαθιουλάκης ότι θα με έδιωχνε από την ομάδα για τις δηλώσεις που έκανα. Δεν ξέρω τι συμφέροντα έχει ο πρόεδρος και τι υποσχέσεις έχει πάρει. Νομίζω ότι δεν έχω δώσει δικαιώματα σε όποια ομάδα έπαιζα. Ουσιαστικά, μου απαγόρευε να βγω να πω την αλήθεια".
Για το ότι η ομάδα παρουσιάζεται χωρισμένη στα δύο: "Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Ο συγκεκριμένος παίκτης (Αποστολόπουλος) είπε αυτά που ήθελε να πει. Νομίζω ότι κάποιοι δεν ήταν ούτε στα αποδυτήρια. Δεν με ενδιαφέρει όμως αυτό, είναι δικό τους θέμα. Νομίζω ότι ο πρόεδρος, ο κ. Μαθιουλάκης δημιούργησε αυτή την κατάσταση στην ομάδα. Δεν γίνεται αμέσως μετά το παιχνίδι να βγάζεις ανακοίνωση και να λες ότι σχεδόν δεν έγινε κάτι και μετά από 20 ημέρες να θυμάσαι εσύ ότι κάποιοι έφαγαν ξύλο".
Για το ποιος μπορεί να άλλαξε τη γνώμη στον πρόεδρο του Πλατανιά και άλλαξε στάση: "Τα συμφέροντά του. Δεν μπορώ εγώ να ξέρω ποια είναι αυτά, αλλά πάντως δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο γίνεται τυχαία. Την πλήρωσα εγώ γιατί βγήκα και είπα την αλήθεια. Στην ομάδα του Πλατανιά θα έμενα, αν έλεγα αυτά που ήθελε ο κ. Μαθιουλάκης".
Για το αν πιστεύει ότι ο κ. Μαθιουλάκης ήθελε να δηλώσει ότι "έφαγαν" ξύλο: "Ε, μάλλον".
Για τις καταγγελίες ότι ξυλοκοπήθηκαν οι παίκτες του Πλατανιά από ανθρώπους χωρίς διακριτικά και εάν κάτι τέτοιο έπεσε στην αντίληψη του: "Εγώ μπήκα από τους πρώτους μέσα στα αποδυτήρια. Εγώ ήμουν επίσης και αυτός που είχε βάλει το γκολ. Κατά τη γνώμη τη δικιά σας ο πρώτος που θα έπρεπε να φάει ξύλο ποιος θα έπρεπε να είναι; Εμένα λοιπόν που μπήκα από τους πρώτους στα αποδυτήρια δεν με ακούμπησε κανείς. Το μόνο που συνέβη είναι ότι με έβρισαν και δέχτηκα κάποια αντικείμενα όταν έβγαινα από τον αγωνιστικό χώρο και πήγαινα προς την φυσούνα".

Για το εάν κάποιοι από τους συμπαίκτες του είπαν στα αποδυτήρια εκείνη την ώρα ότι έφαγαν ξύλο: "Αν έχεις φάει ξύλο και έχουν δημιουργηθεί τόσα επεισόδια όσα λένε κάποιοι, τότε είτε παρουσιάζεσαι με πρησμένη μούρη, είτε κουτσαίνοντας, είτε δεν βγαίνεις να παίξεις. Σωστά; Ούτε μας είπε κανείς κάτι, ούτε έγινε κάτι. Σε όποια ομάδα έχω παίξει, αναγνωρίζουν τον χαρακτήρα μου. Ποτέ δεν έχω δώσει δικαίωμα για το παραμικρό. Μπορούν να σας το πουν οι προπονητές που έχω συνεργαστεί".
Για το πώς κρίνει τις δηλώσεις, ενδεχομένως και τις καταθέσεις των συμπαικτών του: "Ίσως αυτοί να είδαν κάτι που εγώ δεν είδα. Τα παιδιά έχουν συμβόλαιο στην ομάδα. Είναι νεαρά παιδιά και ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Αυτή είναι η δική μου γνώμη. Νομίζω ότι πολλοί έχουν καταλάβει. Από εκεί και πέρα είμαι σίγουρος ότι θα βγει η αλήθεια σύντομα".
Για το πώς μπορεί να συνέβη αυτό: "Παίζω έντεκα χρόνια επαγγελματικά ποδόσφαιρο. Δεν έγινε κάτι το οποίο δεν έχω ξαναζήσει σε τόσα γήπεδα. Για όνομα του Θεού".
Για το ποιος θα πάρει το Κύπελλο: "Θα είναι ένας αμφίρροπος τελικός. Θεωρώ ότι περισσότερες πιθανότητες έχει η ΑΕΚ".
Για τα media: "Δεν έχω βγει εδώ και τρεις ημέρες. Είμαι στενοχωρημένος και εκνευρισμένος από όσα έχουν γραφτεί από κάποιους δημοσιογράφους που απλά γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι ή παίρνουν εντολές από κάποιους. Σε διάφορα σάιτ. Γράφουν ότι εγώ έχω δικηγόρο τον Λίβα. Ίσα ίσα είμαι εναντίον του από τότε που είχα κάνει προσφυγή στην Καλλονή για τα χρωστούμενα. Εγώ έχω δικηγόρο τον κ. Αλιφραγκή, μπορεί να σας ενημερώσει γι' αυτό και ο ίδιος. Να βγαίνει ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του είναι ντροπή".

Για την επόμενη ομάδα του: "Δεν ξέρω που θα παίξω. Έχω πολλές προτάσεις. Περίμενα ότι θα έχω προτάσεις, αλλά όχι τόσες πολλές, δόξα τω Θεώ. Θα αποφασίσω μαζί με την οικογένειά μου για το καλύτερο".