Ομόφωνα αθώος ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ηλείας Αρης Κουλούρης: «Η σκευωρία κατέρρευσε»


-Πανηγυρική δικαίωση για τον Αρη Κουλούρη


Αναλυτικά η δήλωσή του στην ιστοσελίδα της ΕΠΣ Ηλείας:
ΑΡΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ: Η ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ
Η σκευωρία κατέρρευσε.
Το δικαστήριο ομόφωνα και με τη σύμφωνη εισαγγελική πρόταση αποφάσισε ότι η κατηγορία που μου είχε αποδοθεί ήταν ψευδής και θεώρησε αναξιόπιστους τους καταγγέλλοντες.
Θέλω να ευχαριστήσω τη συντριπτική πλειοψηφία των Ηλείων παραγόντων που στάθηκαν δίπλα μου στην εξαετή αυτή ταλαιπωρία καθώς και τους συνεργάτες μου.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον νομικό σύμβουλο της ΕΠΣ Ηλείας και δικηγόρο μου κ. Δημήτρη Δημητρουλόπουλο  για τον αγώνα που έδωσε  καθώς και τη σύζυγό μου Βίκυ Δημητρακοπούλου για την αμέριστη στήριξή της.
Θα συνεχίσω με μεγαλύτερη δύναμη και αταλάντευτα την πορεία τη δική μου και της ΕΠΣΗ στο Ηλειακό και Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Σχόλια