Πέλκας: «Πέρσι πήραμε το Κύπελλο με γκολ-οφσάιντ»! – Λες και δεν το ξέραμε



***Φέτος πόσα γκολ-οφσάιντ πέτυχε ο ΠΑΟΚ;



Πιο... «γλυκιά» θεωρεί για τον ΠΑΟΚ την κατάκτηση του φετινού Κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ σε σχέση με πέρσι ο Δημήτρης Πέλκας.
Στην εκτενή συνέντευξη που παραχώρησε στο Metropolis 95.5, ο άσος του ΠΑΟΚ μίλησε για το πώς έζησε τον τελικό και πού αφιέρωσε το φετινό τρόπαιο.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για το γκολ στον τελικό: «Ήταν απίστευτο το γκολ, δεν το αλλάζω με τίποτα. Ήταν αυτό που πανηγύρισα περισσότερο στην καριέρα μου. Με αυτό επικυρώθηκε η κατάκτηση του Κυπέλλου. Ήταν το δεύτερο συνεχόμενο Κύπελλο για την ομάδα, νιώσαμε τεράστια χαρά. Είναι το πιο έντονο συναισθηματικά γκολ. Δεν θυμάμαι κάποιο άλλο στο οποίο να ήμουν πιο συναισθηματικά φορτισμένος».
Για τον πανηγυρισμό μετά το γκολ στον τελικό: «Με το που έβαλα το γκολ αμέσως μου ήρθε να βγάλω τη φανέλα μου και να πανηγυρίσω. Θέλαμε να κλείσει καλά η χρονιά και το καταφέραμε».
Για το τι είπε στον Βιεϊρίνια λίγο πριν την εκτέλεση του φάουλ με το οποίο έγινε το 1-0: «Τον παρακάλεσα να βάλει το γκολ. Συνήθως οι δυο μας χτυπάμε τα φάουλ στην προπόνηση. Μου είπε ότι ήθελε να το χτυπήσει αυτός και του είπα “βάλτο σε παρακαλώ”. Ήμουν κι εγώ έτοιμος. Από τη στιγμή που ήταν σίγουρος το χτύπησε. Είχε μια σιγουριά ότι θα το βάλει».
Για το ποιο από τα δύο Κύπελλα διαλέγει περισσότερο: «Το φετινό προτιμώ. Πέρσι, καλώς ή κακώς, άσχετα αν αξίζαμε να το πάρουμε, το Κύπελλο ήρθε με ένα γκολ οφσάιντ. Ακούσαμε πολλά. Φέτος δεν υπάρχει τίποτα. Παίξαμε πολύ καλύτερα μέσα στην έδρα του αντιπάλου. Διαλέγω το φετινό».
Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ στον τελικό: «Πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο του ΠΑΟΚ στην Αθήνα. Στον προηγούμενο τελικό στο ΟΑΚΑ δεν ήμουν στην ομάδα, ήμουν δανεικός. Μου άρεσε πολύ που ήταν τόσος κόσμος μαζί μας. Ένιωσα σαν στο σπίτι μου. Προσπαθούσα να ηρεμήσω και να νιώσω ότι ήμουν όπως στην Τούμπα. Υπάρχει ένα άγχος σε τέτοια παιχνίδια. Όταν καταφέρνεις να το διαχειριστείς και σου φεύγει μέσα στο γήπεδο είναι όλα καλά».
Για την ευκαιρία του Αραούχο στο τέλος: «Παγώσαμε όλοι. Έκανε πολύ καλά το σουτ. Ευτυχώς έφυγε άουτ».
Για το αν η κατάκτηση του φετινού Κυπέλλου είναι η καλύτερη στιγμή στην καριέρα του: «Εννοείται. Έπαιξα και στα 90 λεπτά, ενώ πέρσι καθόλου. Είμαι πολύ χαρούμενος διότι βοήθησα την ομάδα να κατακτήσει το Κύπελλο».
Για το πού το αφιερώνει: «Θα το αφιέρωνα πρώτα στην οικογένεια και στην κοπέλα μου. Είναι οι άνθρωποι που με στηρίζουν. Αμέσως μετά, το αφιερώνω σε όλους τους υπόλοιπους, τον πρόεδρο, τον κόσμο, τους συμπαίκτες μου. Αξίζαμε το Κύπελλο και είμαστε χαρούμενοι που το πήραμε».