Κρύβοντας τον… χαλίφη

Βαγγέλης Γραμμένος (πρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας και πιθανόν υποψήφιος πρόεδρος της ΕΠΟ): «Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω το εξής: Δεν είμαι με τους χαλίφηδες. Και αν κάποιοι θέλουν να είναι ή να γίνουν χαλίφηδες, ας το κάνουν χωρίς εμένα. Δεν σκοπεύω να αναλάβω την προεδρία της ΕΠΟ για να εξυπηρετώ συμφέροντα».

Διαβάστε τα παρακάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

1)«Εμείς πάμε με τον Γραμμένο. Ας υποθέσουμε ότι τελειώνουμε τις εκλογές σε δύο μήνες, κερδίζει ο Γραμμένος, εγώ θα πρέπει να δείξω σε όλους πως ο Γραμμένος θα πετύχει. Θα προσπαθήσουν άνθρωποι να δείξουν ότι δεν θα πετύχει. Σήμερα αν γίνουν εκλογές, αδιαμφισβήτητα θα κερδίσει ο Γραμμένος. Σε όλα τα επίπεδα θα πρέπει να δουλεύουν επαγγελματίες.
Ιβάν Σαββίδης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους ομογενείς φίλους του ΠΑΟΚ στη Νέα Υόρκη (26/03)

2)«Ο Γραμμένος είναι δικός μας. Εδώ κι ένα χρόνο είχαμε πει πως είτε θα είναι ο Γραμμένος ή είμαστε εκτός παιχνιδιού. Αυτή την στιγμή δεν θέλω να λέω επίθετα. Εγώ δεν έχω φίλους. Εγώ έχω μόνο το συμφέρον του ΠΑΟΚ. Τίποτα άλλο».
Ιβάν Σαββίδης μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα.

Δείτε και το βίντεο