Αστυνομικός διευθυντής Μαγνησίας: «Θα κάνω μήνυση στον κ. Διακοφώτη. Μίλησα και με τον κ. Βακάλη (α' παρατηρητής) για το θέμα και μου είπε ότι δεν είχε δουλειά να βγει στην τηλεόραση και να μιλήσει προσωπικά»

*** «Ο υπουργός δεν ήθελε να γίνει ο τελικός. Ο Μπέος ήθελε να τον διοργανώσει και να βγάλει τις φωτογραφίες του»
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΛΙΑ ΣΤΟ SPORT24.GR

Ερωτηθείς για την καταγγελία του β' παρατηρητή, Παναγιώτη Διακοφώτη, ότι τον έψαχνε και δεν τον έβρισκε κατά την διάρκεια των επεισοδίων, ήταν ξεκάθαρος και μάλιστα ετοιμάζεται να βγει στην... αντεπίθεση μέσω της νομικής οδού: "Είναι αναληθή και ψευδή όσα έχουν ειπωθεί. Τον αναζήτησα τον κ. Διακοφώτη και μίλησα μαζί του για να μου εξηγήσει τι εννοούσε. Είπε πως με αναζήτησε, αλλά δεν είπε το πώς με αναζήτησε. Αφού δεν είχε το τηλέφωνό μου καν!
Εγώ ήμουν όλη την ώρα στο πιο δύσκολο σημείο των επεισοδίων, στο κομμάτι των οπαδών του ΠΑΟΚ. Ήμουν στον αγωνιστικό χώρο καθ' όλη τη διάρκεια των επεισοδίων. Λυπάμαι πολύ για όσα ελέχθησαν και σκέφτομαι να του κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Μίλησα και με τον κ. Βακάλη (α' παρατηρητής) για το θέμα και μου είπε ότι δεν είχε δουλειά ο κ. Διακοφώτης να βγει στη 'Δίκη της Δευτέρας' και να μιλήσει, ούτε να αναφερθεί προσωπικά.
Δεν είπα ποτέ ότι είναι "σάπιο" το Πανθεσσαλικό όπως ειπώθηκε. Είπα ότι είναι τρύπιο και ότι είναι αδύνατο να φυλαχθεί. Είπε και ένα σωστό ο Μπέος χθες, ότι πράγματι το γήπεδο είναι καινούργιο, ασχέτως αν είναι εγκαταλελειμμένο".
Συνεχίζοντας, ο κ. Τόλιας επιτέθηκε στον Αχιλλέα Μπέο και στην ΕΠΟ, ενώ όρθωσε "ασπίδα προστασίας" στον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη: "Εγώ πέντε μέρες δεν κοιμήθηκα. Βγήκε ο Μπέος και ο άσχετος ο παρατηρητής και είπαν για μένα. Ήταν ακραία τα φαινόμενα. Εγώ δεν ήθελα να γίνει ο τελικός επειδή γνώριζα τι θα συνέβαινε. Ήταν ένα γήπεδο εγκαταλελειμμένο.
Την προτελευταία ημέρα με άφησαν να τα κανονίσω όλα. Με ημίμετρα δεν γίνεται δουλειά. Μέχρι δυο ημέρες πριν δεν ήξερα αν θα γίνει ο τελικός. Το 2007 που έγινε πάλι ο τελικός εδώ και δεν ήταν ίδια η δυναμική του κόσμου μεταξύ Λάρισας και Παναθηναϊκού, το ήξεραν ένα χρόνο πριν! Εγώ μέχρι την Πέμπτη δεν ήξερα τι δυνάμεις θα έχω και με άφησαν να κανονίζω τελευταία στιγμή τα μέτρα.

Ο υπουργός δεν ήθελε να γίνει ο τελικός. Μέχρι το τελευταίο βράδυ ήθελε να τον αναβάλει. Ο Μπέος ήθελε πάση θυσία να τον διοργανώσει και να βγάλει τις φωτογραφίες του. Η Πολιτεία δεν ήθελε να κάνει τον τελικό. Ο Μπέος συμπαρέσυρε και τις ομάδες να γίνει οπωσδήποτε εδώ ο τελικός και όλοι είδαμε τα αποτελέσματα".