Τι απάντησε ο Τζώρτζογλου στην προτροπή των άλλων τριών ενώσεων της Κρήτης για είσοδό του στην ΕΠΟ

***Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ηρακλείου θέλει συναινετικές λύσεις, αλλαγές στο εκλογικό σύστημα και στις βασικές αρχές της διαιτησίας

ΠΗΓΗ: www.neakriti.gr
Ένα δυναμικό μήνυμα εστάλη από την Κρήτη προς τα κέντρα αποφάσεων του ελληνικού ποδοσφαίρου, δια των εκπροσώπων των Ενώσεων του νησιού.
Στις επίσημες τοποθετήσεις τους, ο πρόεδρος της ΕΠΣ Λασιθίου Σύλλας Λουτσέτης και ο ομόλογός του στην ΕΠΣ Ρεθύμνου Γιώργος Δασκαλομαρκάκης, όπως και ο επικεφαλής της παράταξης της ΕΠΣ Χανίων Στέλιος Βαρουξάκης στήριξαν το Νίκο Τζώρτζογλου και την επιστολή καταπέλτη κατά της ΕΠΟ, προτρέποντάς τον να ηγηθεί της Ομοσπονδίας! Μάλιστα, υπάρχουν ανάλογες προτροπές και από Ενώσεις της υπόλοιπης Ελλάδας.
Στο περιθώριο της διοργάνωσης, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου έδωσε την απάντησή του προς τους προέδρους, ξεκαθαρίζοντας ότι με αυτές τις συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι πολύ δύσκολο να ενδιαφερθεί για μια τέτοια θέση, χωρίς όμως να το αποκλείει με τις κατάλληλες προϋποθέσεις, χωρίς χαλίφηδες και γραμμάτια προς εξαργύρωση:
«Κατ’ αρχήν να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους συνάδελφους προέδρους των Ενώσεων γι’ αυτή την τόσο τιμητική και ιδιαίτερα κολακευτική προτροπή-πρόταση που μαζικά μου έκαναν να ηγηθώ και να είμαι υποψήφιος στις εκλογές της ΕΠΟ. Θέλω να πω ότι ποτέ δε με ενδιέφερε ούτε να ηγηθώ, αλλά ούτε καν να είμαι μέλος στο Δ.Σ. της ΕΠΟ. Άλλωστε αυτό αποδεικνύεται από την εποχή που ο κουμπάρος μου, ο Βασίλης Γκαγκάτσης, ηγείτο της ΕΠΟ και ήμουν πάντα αρνητικός στις παροτρύνσεις του να είμαι μέλος του Δ.Σ.
Δηλαδή λόγω της φιλοσοφίας μου το θεωρώ πολύ δύσκολο. 
Βέβαια, ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ και ειδικά στο ποδόσφαιρο, που για μένα είναι μετά την οικογένειά μου και τις επιχειρήσεις μου, η μεγάλη μου αγάπη… Όμως σε καμία περίπτωση δεν με ενδιαφέρει να εμπλακώ σε μια τέτοια διαδικασία, όσο το ποδοσφαιρικό περιβάλλον στη χώρα μας είναι όπως σήμερα που οι προϋποθέσεις για μία τέτοια εμπλοκή δεν υπάρχουν 
Ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις;;; 
Όσο συνεχίζεται αυτή η πόλωση, αυτός ο πόλεμος, όσο ο εκάστοτε δυνατός θα θέλει να γίνεται αυτός χαλίφης στη θέση του χαλίφη, όσο το σημερινό εκλογικό σύστημα επιτρέπει τη χειραγώγηση μεγάλης μερίδας των συναδέλφων προέδρων, όποιος κι αν ηγηθεί στην ΕΠΟ δεν θα καταφέρει τίποτα. Για τον απλούστατο λόγο  ότι θα είναι πρόεδρος με αντιπαροχή, γιατί κάποιος επίδοξος χαλίφης, όπως πάντα συνέβαινε και στο παρελθόν, θα πρέπει να εισπράξει τα γραμμάτια που ο πρόεδρος αυτός του έχει υπογράψει προκειμένου να ανέλθει στην προεδρία. 
Η μόνη ελπίδα να αλλάξει κάτι στο ποδόσφαιρό μας είναι να πάμε σε συναινετικές λύσεις, σε λύσεις κοινά αποδεκτές! Πιστεύω ότι υπάρχουν σε όλες τις τάσεις αξιόλογοι παράγοντες με ήθος, μεράκι, εμπειρία και γνώση. Άρα για μένα θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές κατ’ αρχήν στο εκλογικό σύστημα, διευρύνοντας τους εκλέκτορες σε τουλάχιστον τετραψήφιο νούμερο κάτι που θα δυσκολέψει σε μεγάλο βαθμό την εύκολη μέχρι σήμερα χειραγώγηση των προέδρων και αφ’ ετέρου να μπει στο εκλογικό σύστημα η απλή αναλογική. Επίσης απαραίτητα να αλλάξουν βασικές αρχές στην διαιτησία και σε κάποιες ακόμα καταστατικές διατάξεις. Και όλα αυτά πάντα φυσικά βασισμένα στις επιταγές της FIFA 
Αλλά ακόμα και με αυτές τις προϋποθέσεις θέλω να τονίσω ότι δεν είναι αυτοσκοπός μου, ούτε με ενδιαφέρει απαραίτητα η θέση του προέδρου. Θα μπορούσα σε μια τέτοια ανεξάρτητη κίνηση που δεν θα υπάρχει χαλίφης και γραμμάτια προς εξαργύρωση να προσφέρω αδιαφορώντας για τη θέση που θα κατέχω σ’ ένα τέτοιο Δ.Σ.»