Ο παρατηρητής αγώνα αδειάζει τον Λασκαράκη: «Την έκθεσή μου τη συνέταξα μαζί του» - «Μίλησα και με την αστυνομία δεν μου ανέφερε κανέναν τραυματισμό»

ΠΗΓΗ: www.a-sports.gr

Ο Ολυμπιακός πρωτόδικα τιμωρήθηκε με την εξωπραγματική ποινή των τεσσάρων αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών μαζί με πρόστιμο 150.000 ευρώ για τον ημιτελικό με την ΑΕΚ στο «Γ. Καραϊσκάκης» και την Πέμπτη (4/5) εκδικάζεται η έφεση του στην αρμόδια Επιτροπής της ΕΠΟ. Ωστόσο, από την Τετάρτη (3/5) έχουν προκύψει νέα άκρως αποκαλυπτικά στοιχεία με αφορμή τα όσα κατέθεσε στην Εφέσεων ο α’ παρατηρητής του εν λόγω αγώνα Θεμιστοκλής Βαλσαμής, ο οποίος σε πρώτο βαθμό διεγράφη.
Τα όσα τονίζει ο Βαλσαμής και σας παρουσιάζει το a-sports.gr, ανατρέπουν τα έως τώρα δεδομένα, καθώς «αδειάζουν» τόσο τον β’ παρατηρητή Περικλή Λασκαράκη, ο οποίος κατέθεσε κατά του Ολυμπιακού ως μάρτυρας του ΠΑΟΚ όσο και την έκθεση της αστυνομίας…
Αναλυτικά, ο Βαλσαμής ανέφερε τα εξής: «Ο Λασκαράκης μου είπε ότι τον απώθησαν, εγώ όμως είδα μόνο λεκτική επίθεση, ούτε καν απειλή. Την έκθεση μου τη συνέταξα μαζί με τον Λασκαράκη στο γραφείο των παρατηρητών. Συμφώνησε και μάλιστα μου επεσήμανε την προσθήκη μιας λέξης, που δεν έχει μεγάλη σημασία και τίποτα άλλο.
Μετά το ημίχρονο ο Λασκαράκης μίλαγε ήρεμος και όχι ενοχλημένος με ανθρώπους του Ολυμπιακού.
Στο τέλος του αγώνα φύγαμε μαζί, εγώ αυτός και ο Καλόγηρος (σ.σ. παρατηρητής τηλεοπτικών) με το αυτοκίνητο του Λασκαράκη και με άφησαν στην Πειραιώς να πάρω ταξί. Ούτε στο αυτοκίνητο, μου αναφέρθηκε κάτι.
Πριν συντάξω την έκθεση μου μίλησα με την αστυνομία και δεν μου ανέφεραν κανένα περιστατικό. Μάλιστα, εγώ είπα στην αστυνομία ότι υπήρχε λεκτική επίθεση στον Λασκαράκη. Αυτό που είδα εγώ από τη στάση της αστυνομίας είναι ότι ήταν υπερβολική και δεν μου ανέφεραν κανέναν τραυματισμό, αφού όπως σας είπα, πριν συντάξω την έκθεση μου τους μίλησα".