Μαρινάκης: «Όσοι έχουν αναλάβει αυτή την εργολαβία εναντίον του Ολυμπιακού να χτυπάνε εμένα μόνο και να αφήσουν τον Ολυμπιακό να παίρνει τα πρωταθλήματα»

*** «Είτε είναι υπουργοί, είτε βουλευτές, είτε αστυνομικοί, είτε επιχειρηματίες, λιμενικοί ή οτιδήποτε»
*** «Οι νοικοκύρηδες δεν θα φύγουν από το σπίτι τους»
Αναλυτικά οι δηλώσεις του ηγέτη του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη:

«Είμαστε περήφανοι που κερδίζουμε το έβδομο σερί πρωτάθλημα και 44ο,  δώσαμε πολλές απαντήσεις. 'Ενα είναι το σίγουρο, τα τελευταία επτά χρόνια ο Ολυμπιακός είναι με διαφορά η καλύτερη ελληνική ομάδα και η κορυφαία ελληνική ομάδα στην Ευρώπη. Παρ' όλο που μας έβαλαν φέτος πάρα πολλά εμπόδια για να μην κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, είμαστε πολύ περήφανοι και πολύ δυνατοί. Θα μάθετε τις επόμενες μέρες ότι ο Ολυμπιακός θα δυναμώσει και θα ενισχυθεί και γρήγορα κιόλας, γιατί ξεκινάμε γρήγορα. Έχω δώσει μία υπόσχεση για 20 πρωταθλήματα, οπότε οι αντίπαλοί μας ας έχουν υπομονή, να περιμένουν άλλα 13-14 χρόνια ακόμα. Εγώ εδώ θα είμαι, δεν πάω πουθενά, εδώ είναι η πόλη μου, εδώ γεννήθηκα και μεγάλωσα, δουλεύω εδώ, την βοηθάω όσο μπορώ. Οι νοικοκύρηδες δεν θα φύγουν από το σπίτι τους.  Όσοι έχουν αναλάβει αυτή την εργολαβία εναντίον του Ολυμπιακού, είτε είναι υπουργοί, είτε είναι βουλευτές, είτε αστυνομικοί, είτε επιχειρηματίες, λιμενικοί ή οτιδήποτε, να χτυπάνε εμένα μόνο, να αφήσουν τον Ολυμπιακό να παίρνει τα πρωταθλήματα.

Δεν έχω να πω κάτι άλλο, θα τα ακούσετε όλα στις επόμενες 15 μέρες για το πώς θα δυναμώσει αυτός ο μεγάλος σύλλογος. Σας ευχαριστώ, να έχετε υγεία και να είστε γεροί, ζήτω ο Θρύλος!».