Γραμμένος: Μια δήλωση για τα μάτια του κόσμου, αφού δεν λέει ονόματα και χρώματα

***Που να μην ήταν και ο... μόνος υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ
***Φοβάται και δεν δίνει λεπτομέρειες;
Αναλυτικά η δήλωση του Βαγγέλη Γραμμένου που κατηγορείται για πλαστογραφία και η υπόθεσή του παραπέμφηκε στην επιτροπή δεοντολογίας της ΕΠΟ: «Όσο και να θέλουν κάποιοι να ανακόψουν την πορεία προς την κάθαρση δε θα το καταφέρουν. Όσοι, επίσης, επιθυμούν, διακαώς, την μετάθεση των εκλογών σε βάθος χρόνου, ματαιοπονούν. Τέλος, όσοι επιχειρούν να δημιουργήσουν αναστάτωση και αποσυσπείρωση στις Ενώσεις που στηρίζουν την υποψηφιότητά μου, τους πληροφορώ πως πλανώνται «πλάνην οικτράν». Έχω δηλώσει κατ' επανάληψη, και δηλώνω και τώρα, πως δεν με αγγίζουν πράξεις που απεχθάνομαι ως άνθρωπος και αποδοκιμάζω ως επιστήμονας.
Η πορεία μου, όλα αυτά τα χρόνια, στη δουλειά μου, στην επιστημονική μου καριέρα και η ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο, από θέση ευθύνης, είναι η καλύτερη απόδειξη για το ήθος και το ποιόν του χαρακτήρα μου. Όλους, λοιπόν, αυτούς, που επιθυμούν και ονειρεύονται άλλες εποχές, τους πληροφορώ ότι είμαι και θα είμαι ο επικεφαλής της κίνησης «Επιστροφή στο ποδόσφαιρο» στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη νέας διοίκησης στην ΕΠΟ.
Ξέρω πως θα απογοητευθούν, αλλά η πραγματικότητα και η αλήθεια είναι αυτή. Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν τόσο το καλύτερο γι’ αυτούς».
Η δίωξη στον Γραμμένο ασκήθηκε μετά από καταγγελία του πρώην προέδρου της ΕΠΟ Γιώργου Γκιρτζίκη και είναι η εξής:
«Δίωξη κατά της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας, νόμιμα εκπροσωπούμενης, του Ευάγελλου Γραμμένου, Προέδρου του ΔΣ της ΕΠΣ Μακεδονίας, του Αριστοτέλη Κιάκη, προπονητή, του Σάββα Δημητριάδη, Γενικού Γραμματέα του ΔΣ της ΕΠΣ Μακεδονίας, του Χασάν Μπάμπικερ, Εκπροσώπου Επιτροπής Προπονητών ΕΠΣ Μακεδονίας, του Λάμπρου Ανδριόπουλου, Προέδρου ΔΣ Συνδέσμου προπονητών Θεσσαλονίκης, του Αλέξανδρου Σακκά Γενικού Γραμματέας ΔΣ, Του Ιωάννη Παγώνη, Προπονητή και του Δημήτρη Γεωργακόπουλου, Προπονητή, για αδικήματα που προβλέπονται και τιμωρούνται στις διατάξεις των άρθρων 20 (Πλαστογραφία) και του άρθρου 26 (παραβάσεις καταστατικού-κανονισμών-δυσφήμηση του ποδοσφαίρου) του Πειθαρχικού κώδικα».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Live Sport ο ειδικός Ερευνητής Δημήτρης Νικοτόπουλος εισηγείται στην Επιτροπή Δεοντολογίας την τιμωρία του εκλεκτού του Ιβάν Σαββίδη (τον οποίο είχε αποκαλέσει "δικό του" μετά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό) από οποιαδήποτε συμμετοχή του με το ποδόσφαιρο για 2+1 έτη.