Ο Σαββίδης επιβεβαίωσε τη ρήξη με τους Παναθηναϊκό και ΑΕΚ

Με τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Ολυμπιακού, ο πρόεδρος της ομάδας της Θεσσαλονίκης δήλωσε:
«Ο ΠΑΟΚ θυσιάστηκε, χάνοντας τρεις βαθμούς από το φετινό πρωτάθλημα. Δεν συνέχισε στο κύπελλο και λυπάμαι που οι συνεργάτες μας και οι συναγωνιστές μας δεν το στήριξαν. Οι ομάδες που έλεγαν ότι θα είμαστε μαζί και θα προχωρήσουμε μαζί δεν το έκαναν. Όταν είπαμε ότι δεν πάμε στην ρεβάνς, εκείνη την μέρα ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε την κάθαρση και ήταν μεγάλη έκπληξη ότι έμεινε μόνος του. Από ότι καταλαβαίνω την ιστορία δεν μπορείς να την ξαναγράψεις. Ο ΠΑΟΚ για 90 χρόνια στην ιστορία του ήταν μόνος του και τώρα είναι και πάλι μόνος.
Όμως είμαστε όλοι μαζί, και είμαστε πολύ δυνατοί όσοι συνδέσουν τον εαυτό τους με αυτά τα τέσσερα γράμματα. Δεν χρειαζόμαστε κανέναν. Και στις εκλογές της ομοσπονδίας θα πάμε μόνοι μας. Οι συναγωνιστές δεν συμπεριφέρονται έτσι. Αν στην θέση του ΠΑΟΚ, ήταν οποιαδήποτε άλλη ομάδα, εμείς δεν θα πηγαίναμε στο παιχνίδι και θα στηρίζαμε. Ακόμα και αν με κατηγορούσε η οικογένεια του ΠΑΟΚ. Αυτός είναι ο χαρακτήρας μου».
-«Σε ότι αφορά τις εκλογές της ΕΠΟ, ο Γραμμένος είναι δικός μας. Από την αρχή ένα χρόνο δηλώσαμε ότι είτε θα είναι ο Γραμμένος είτε θα είμαστε εκτός παιχνιδιού. Αυτή την στιγμή δεν θέλω να λέω επίθετα. Εγώ δεν έχω φίλους. Εγώ έχω μόνο το συμφέρον του ΠΑΟΚ, τίποτα άλλο».
Σε ερώτηση για την συζήτηση που είχε με τον Σάββα Θεοδωρίδη, ο Ιβάν Σαββίδης απάντησε: «Τον ρώτησα αν όλα ήταν καλά, αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Εγώ σέβομαι την ηλικία του και αξιολογώ την αγάπη του για την ομάδα του. Είναι όμως ποδόσφαιρο και σήμερα κάποιος έπρεπε να στεναχωρηθεί. Είμαι χαρούμενος που στεναχωρήθηκαν αυτοί».