Συγκλονίζει ο Γιώργος Μπίκας: «Έχω καταστραφεί. Δεν βλέπω φως πουθενά. Δεν ξέρω τι να κάνω, είμαι σε απόγνωση»

***Συνταραχτικό ρεπορτάζ του Νίκου Παπαδάκου στη Live Sport (07/12) για τον πρώην αρχιδιαιτητή: «Εκλαιγε ένας άνθρωπος που μόνο να χαμογελά θυμάμαι»
*** «Δεν ήθελα να ασχοληθώ. Μου το επέβαλαν με υποχρέωσαν», τονίζει ο ίδιος
*** «Τον εκμεταλλεύτηκαν, τον έπαιξαν στην επικαιρότητα και τον ξέχασαν»

***Πού είναι η εξυγίανση; Που είναι ο Κουτσοκούμνης; Που είναι η FIFA;
«Τελείωσαν έναν άνθρωπο. Είκοσι χρόνια ζωής έχασε»

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ LIVE SPORT (07/12)
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΟΣ


Το δράμα του Μπίκα

Ορθόδοξα τιμώ την ονομαστική μου εορτή. Προσωπικά όχι τόσο. Νομίζω πως μοναδικά είναι τα γενέθλια. Αυτά είναι προσωπικά.  Με κάλεσαν εκατοντάδες για ευχές. Και περισσότεροι μέσω fece book. Να είναι καλά. Ένας φίλος ωστόσο με καλούσε στο τηλέφωνο , όχι πολλά χρόνια, μα ….μόνο 29….Χθες μου έστειλε ένα απλό μήνυμα. Με ανησύχησε.
Τον Δεκέμβριο του 1987 όταν πήγα στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» για να γράφω –εκ παραλλήλου φοιτητής- Πειραϊκά με τον γίγαντα Ιάκωβο Δακουτρό γνώρισα τον Μπίκα.  Περί ου ο λόγος. Χρόνια φιλίας. Όχι σαν κάτι κουνούπια που του ήπιαν ειδησεογραφικά το αίμα όταν κάηκε το σπίτι του.
  
Και για να τα λέω όλα μέχρι τον Μάϊο που πήγα στο Όρος δανείστηκα λόγω capital controls χρήματα (κάνα 250άρι) για να τη «βγάλω» για δύο μέρες από τον Γιώργο….  Αυτά τα γράφω και για διάφορα ….λαμόγια της δημοσιογραφίας. Αν, βέβαια, υπάρχουν….
Χθες, λοιπόν, για να μην τα πολυλογώ πήρα τον Γιώργο και έκλαιγε. Νομίζω δεν υπάρχει άνθρωπος να έχει μιλήσει τόσες ώρες μαζί του , όσες εγώ. Έκλαιγε ένας άνθρωπος που μόνο να χαμογελά τον θυμάμαι…. Πήγαινε για την δεύτερη κατάθεση του εμπρησμού του. Συγκεκριμένα στον αξιωματικό υπηρεσίας εμπειρογνωμόνων. Και δεν τον είχα ξανακούσει έτσι….

  
«Με υποχρέωσαν»!!!

Εκεί που με κόμπλαρε ο φίλος μου ο Γιώργος ήταν στην απάντηση της ερώτησης : «Γιατί ασχολήθηκες , ρε Γιώργο με τα σκατά της …..δήθεν εποχής εξυγίανσης»; Κι εκείνος μου είπε απλά: «Μου το επέβαλλαν Νίκο, με υποχρέωσαν». Και εκεί μου θύμισε πως μία φορά επί Σαρρή και τρείς επί Γκιρτζίκη είχε αρνηθεί τη θέση. «Δεν ήθελα να εμπλακώ. Αλλά με υποχρέωσαν απ΄ έξω. Έβλεπα πολεμική ατμόσφαιρα. Ήμουν παρατηρητής σε ΦΙΦΑ, UEFA. Τα ξέρεις.   Ένα σπίτι έφτιαξα και μου το κατέστρεψαν οι αλήτες».

Δώσε πίσω τη ζωή μου

«Δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε» είναι κατά Τερζή  ο Μπίκας. Την προ εμπρησμού ζωή. Ένα σπίτι είχε. Εκεί όλα. Αναμνήσεις, κύπελλα, τρόπαια, αρχεία, στολές διαιτησίας, πολιτικά και αθλητικά ρούχα. Εκεί την έβγαζε. Και το «χαρτζιλίκι του» πάντα τα διένειμε για ένα τραπέζι, έναν καφέ, ένα τσίπουρο σε φίλους και διαιτητές απ΄ όλη την Ελλάδα που υποχρεωτικά περνούσαν από την Ιερισσό για να πάνε προσκυνητές στο Όρος. Θυσία γινόταν.

Με ένα μπουφάν!

Μπορεί τώρα ο φίλος μου ο Μπίκας να κακιώσει. Να μην μου ξαναμιλήσει. Να τον νικήσει η περηφάνια. Αλλά θα γράψω μια αλήθεια. «Νίκο πήγα στο ανακριτικό της πυροσβεστικής με το ίδιο μπουφάν. Ένα κίτρινο της UEFA. Φίλε δεν έχω άλλο. όλα κάηκαν. Όλα καταστράφηκαν. Η ζωή μου καταστράφηκε».
Και είπε ακόμη: «Δεν έχω πάρει κάτι ακόμα. Ακούω για κάτι ψίχουλα. Έχω καταστραφεί. Δεν βλέπω φως πουθενά. Δεν ξέρω τι να κάνω, είμαι σε απόγνωση». Αυτά μου έλεγε ψελλίζοντας για όσους διαφημίζονται πως  ένας θα δώσει 20 χιλιάρικα ο άλλος 100 κι  τρίτος 200 χιλιάδες. Παραμύθια. Τον εκμεταλλεύτηκαν, τον έπαιξαν στην επικαιρότητα και τον πέταξαν. Αυτή είναι η αλήθεια. Εξυγίανση ή προβοκάτσια; Για βάλτε το μυαλό σας έστω να λειτουργήσει υποτυπωδώς….

Κανέναν εχθρό

Γιατί γράφω για τον Μπίκα τώρα; Μα τώρα τον παράτησε η εξυγίανση! Που είναι οι συνεντεύξεις; Οι πιέσεις να πάρει χρήματα; Να αποζημιωθεί; Να βρεθούν φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί; Εξυπηρέτησε η επικαιρότητα τους καιροσκόπους, έκαναν «δουλίτσα» εντυπώσεων  και τον ξέχασαν. Με τις δηλώσεις Ιβιτς και το οφ σαϊντ Ιντέγιε στο 1-0 από το 4-0 ασχολούνται τώρα. Σαν τα φιδάκια της Παναγίας στην Κεφαλονιά βγαίνουν…. Άλλωστε  ο Μπίκας δεν είχε κανέναν εχθρό. Ο μοναδικός παρατηρητής που πήγαινε Τούμπα, Καραϊσκάκη, Λεωφόρο με άνεση.
  
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ Ο ΓΚΙΡΤΖΙΚΗΣ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΕΔ. ΑΛΛΟ ΑΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ. ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΜΕ ΚΡΟΚΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ…. 

Η FIFA  υπάρχει;

Κάτι τελευταίο. Η FIFA δεν επέβαλλε στον Μπίκα να αναλάβει την ΚΕΔ. Τι της είναι 350 χιλιάρικα. Ας τα βάλει  Κουτσοκούμνης που ξέρει καλά από βόμβες και στο μαγαζί του. Εδώ τελείωσαν έναν άνθρωπο. Είκοσι χρόνια ζωής έχασε. Που είναι η στήριξη; Που είναι η συμπαράσταση; Η ροή του ρεπορτάζ; Εγώ άφησα να ολοκληρώσουν τα με λίγο μελάνι στυλό να αρχίσω εγώ. Για έναν φίλο και κολλητό. Τον ξέχασαν μάλλον. Μαζί με την συμμαχία…. Κρίμα. Μα εγώ τώρα άρχισα. Τα λέμε.