Εισαγγελική έρευνα για τις δηλώσεις του Ιβιτς

Την παρέμβαση της εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης προκάλεσαν οι προ ημερών δηλώσεις του προπονητή του ΠΑΟΚ Βλάνταν Ίβιτς, μετά το ματς κόντρα στον Ατρόμητο, όπου ο Σέρβος τεχνικός άφησε υπόνοιες για «στημένους» ποδοσφαιριστές. Ο διευθύνων την εισαγγελία Πρωτοδικών Λάμπρος Τσόγκας, διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να διερευνηθεί εάν η συγκεκριμένη αναμέτρηση, που έληξε με 4-3 υπέρ του Ατρόμητου (κατόπιν ανατροπής από 3-1), ήταν χειραγωγημένη.
Την έρευνα θα κληθεί να φέρει εις πέρας ο αθλητικός εισαγγελέας Θεσσαλονίκης Φίλιππος Καρατσίδης, ο οποίος έχει ήδη κλητεύσει, προκειμένου να εξεταστούν ως μάρτυρες, τον Βλ. Ίβιτς, τον αθλητικό διευθυντή του ΠΑΟΚ Λούμπος Μίχελ και τον διεθνή ποδοσφαιριστή Στέφανο Αθανασιάδη, ως αρχηγό της ομάδας.
Στο επίκεντρο της εισαγγελικής έρευνας θα βρεθεί διάταξη του νόμου περί αθλητικής βίας που αναφέρεται στη χειραγώγηση ποδοσφαιρικών αγώνων, για να διαπιστωθεί εάν υπήρξε παραβίαση της συγκεκριμένης διάταξης. Ανάλογα με την εξέλιξη της έρευνας, ο αθλητικός εισαγγελέας δεν αποκλείεται να λάβει κι άλλες καταθέσεις από άλλα πρόσωπα.


Πηγή: ΑΠΕ

Θυμίζουμε τις δηλώσεις του Σέρβου τεχνικού του ΠΑΟΚ:
Αρχικά είπε: "Βάλαμε δύο γκολ στο πρώτο ημίχρονο και μπορούσαμε να βάλουμε κι άλλα δύο. Στο δεύτερο τα πράγματα γύρισαν ανάποδα. Κάποιοι παίκτες έκαναν λάθη που δεν γίνονται. Περιμένω να συζητήσω με τον πρόεδρο και μεγαλομέτοχο (σ.σ. Ιβάν Σαββίδη). Να του παρουσιάσω κάποια πράγματα. Ή θα φύγω εγώ ή κάποιοι άλλοι. Κοιτάξτε τις φάσεις των γκολ. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα. Ήταν λάθος δικό μου που άλλαξα τελευταία στιγμή τις αποφάσεις μου για κάποιους παίκτες που επέλεξα να αγωνιστούν στην ενδεκάδα".

"Σε λίγο θα έχω συζητήσεις με τον πρόεδρο (σ.σ. Ιβάν Σαββίδη) και θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Δεν λέω ότι κάποιοι απλά δεν μπορούν, μπορεί να μην θέλουν. Πιστεύω ότι κάποιοι από εσάς (τους δημοσιογράφους) μπορεί να γνωρίζουν. Σήμερα ήταν πιο ξεκάθαρο. Τις τελευταίες 20 μέρες-ένα μήνα, κάποιοι έχουν πρόβλημα μέσα στα αποδυτήρια".

Για όσα θα συζητήσει με τον Σαββίδη

"Θα παρουσιάσω τι πιστεύω εγώ και τις αποφάσεις τις παίρνουν οι ανώτεροί μου. Πρέπει να τον ενημερώσω για πράγματα που δεν γνωρίζει ο ίδιος. Και ο τεχνικός διευθυντής γνωρίζει αυτά που λέω"

Για τους παίκτες του

"Εχω παίξει μπάλα, ξέρω τι συμβαίνει. Μπορεί να μην γούσταρα κάποιους προπονητές, αλλά όταν έμπαινα στο γήπεδο τα έδινα όλα. Πιστεύω σε όλους και προσπαθώ να βγάλω καλύτερη ενδεκάδα. Αλλά όταν συμβαίνουν κάποια πράγματα όπως σήμερα, δεν μπορώ να το καταλάβω. Είναι κάτι καινούριο για μένα".

Για το παιχνίδι


"Η ομάδα είχε κατοχή και έπαιξε καλό ποδόσφαιρο στο πρώτο ημίχρονο. Ο αντίπαλος δεν μας πλησίασε, δυστυχώς βάλαμε 3ο και 4ο γκολ. Στο δεύτερο μείναμε δέκα παίκτες. Ηταν κακή στιγμή θα έλεγα, αλλά από κει και πέρα έγιναν κάποια περίεργα πράγματα. Κάποια πράγματα θα αλλάξουν. Είτε θα είμαι εγώ, είτε κάποιοι παίκτες. Δεν μπορώ να μπω στο μυαλό κάθε παίκτη για να ξέρω τι σκέφτεται, αλλά κατά την άποψή μου κάποια πράγματα είναι τόσο ύπουλα. Αν δείτε τα γκολ, θα καταλάβετε".