Κλάτενμπεργκ: «Την τελευταία δεκαετία έχω χάσει 20 κιλά»


Για τη χρήση βίντεο στα ποδοσφαιρικά παιχνίδια, μια… προσθήκη που προκάλεσε συζητήσεις αλλά και διαφωνίες στο πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων, αποτέλεσε το βασικό αντικείμενο συζήτησης στην πρώτη μέρα της διεθνούς διάσκεψης για τον αθλητισμό που γίνεται στο Ντουμπάι. Για αυτό, πλην του Κολίνα που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω, μίλησαν οι κορυφαίοι διαιτητές της Ευρώπης ο Ιταλός Νικόλα Ριτσόλι και ο Αγγλος Μαρκ Κλάτενμπεργκ, μίλησαν εκτενώς για το θέμα. Και δυο επικεντρώθηκαν και στη σωστή άσκηση που πρέπει να κάνει ένας διαιτητής, προκειμένου να ανταπεξέλθει σε υψηλό επίπεδο, με τον Αγγλο να παραδέχεται ότι την τελευταία δεκαετία «έχω χάσει είκοσι κιλά», ενώ ο Ριτσόλι τόνισε ότι «είμαι σε θέση να διατηρώ τους καρδιακούς παλμούς σε ποσοστό 90% κατά τη διάρκεια ενός αγώνα»
Για την χρήση βίντεο, ο Ριτσόλι είπε: «Είμαι χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να λάβω τις πληροφορίες που προφέρει η χρήση βίντεο. Πάντως, πρέπει να θυμόμαστε ότι βρισκόμαστε στο στάδιο των δοκιμών και πρέπει να κατανοήσουμε πώς ακριβώς να χρησιμοποιούμε αυτό το “εργαλείο”. Είναι σαφές ότι με αυτή τη βοήθεια θα μπορούσα να είχα αποφύγει κάποια λάθη στην καριέρα μου».
Με την σειρά πλευρά του, ο Κλάτενμπεργκ τόνισε: «Η τεχνολογία μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι διαιτητές και κορυφαίοι αθλητές. Η χρήση βίντεο μπορεί να μας βοηθήσει να παίρνουμε σωστές αποφάσεις που θα είναι ζωτικής σημασίας για το παιχνίδι».  
Παράλληλα αναφέρθηκαν και στο μυστικό της επιτυχίας τους. «Η σωματική άσκηση είναι τεράστιας σημασίας για έναν διαιτητή. Την τελευταία δεκαετία έχω χάσει 20 κιλά για να μπορώ να αντεπεξέρχομαι στο τοπ κλας επίπεδο», υπογράμμισε ο Κλάτενμπεργκ.

Για το θέμα της προπόνησης ο Ριτσόλι ανέφερε: «Η καθημερινή προπόνηση είναι το κλειδί για έναν διαιτητή ώστε να διατηρείται σε φόρμα. Είμαι σε θέση να διατηρώ τους καρδιακούς παλμούς σε ποσοστό 90% κατά τη διάρκεια ενός αγώνα».