Βαγγέλης Μαρινάκης: Ρίχνει και νέα λεφτά στα πλοία - Πάει και για έκτο capesize η Capital Maritime!

Πάνω από 110 εκατομμύρια δολάρια στοίχισε στον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη η εξαγορά εκ μέρους της Capital Maritime πέντε συνολικά φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize σε διάστημα δύο μηνών – όμως δεν είναι αρκετά, απ’ ό,τι φαίνεται, καθώς πληροφορίες θέλουν την Capital Maritime να είναι έτοιμη να αποκτήσει ένα ακόμα capesize!
Όπως γράφαμε στο mononews.gr πριν από μία εβδομάδα, ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι τελευταία ιδιαίτερα δραστήριος στις αγοραπωλησίες πλοίων τύπου capesize, καθώς η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή SK Shipping –κομμάτι του ομίλου SK Group– φέρεται να πούλησε στην Capital Maritime του Έλληνα εφοπλιστή τρία φορτηγά πλοία (ο λόγος για τα K Endeavour, K Adventure, αμφότερα χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2011, και K Ambition, χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2012, για τα οποία το τίμημα κυμαίνεται συνολικά στα 67 εκατ. δολάρια), ενώ τον Σεπτέμβριο του 2016 η Capital Maritime είχε προχωρήσει στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων τύπου capesize, των Gran Trader (χωρητικότητας 179.300-dwt και κατασκευής 2012) και ER Boston (χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2010), έχοντας καταβάλλει 22,5 και 21 εκατ. δολάρια για το καθένα αντίστοιχα.
Τώρα, λοιπόν, σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr, η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη βρίσκεται κοντά στην απόκτηση ενός ακόμα capesize, του χωρητικότητας 179.000 dwt Hanjin Cape Lambert (κατασκευής 2009), που νωρίτερα αυτόν τον μήνα εμφανιζόταν να έχει «κλείσει» στην ινδική ναυτιλιακή εταιρεία Great Eastern, όμως η συμφωνία αυτή χάλασε τελικά, ανοίγοντας τον δρόμο στον Έλληνα εφοπλιστή για να το προσθέσει στον στόλο της Capital Maritime.
Μέχρι στιγμής πάντως τίποτα δεν επιβεβαιώνεται επίσημα από την ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, ενώ άγνωστο παραμένει το ποσό που είναι διατεθειμένη να δαπανήσει η Capital Maritime για να κάνει δικό της το Hanjin Cape Lambert.

ΠΗΓΗ: www.mononews.gr